نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳

بازی Prey 2 به صورت رسمی کنسل شد

پس از شایعات بسیار زیادی که در خصوص کنسل شدن پروژه‌ی ساخت بازی Prey 2 منتشر شد، کمپانی Bethesda تیر خلاص را زد و در اطلاعیه‌ای، کنسل شدن ساخت این بازی را تایید کرد.
پیت هاینز (Pete Hines)، مدیر بخش تبلیغات بتسدا در نمایشگاه PAX استرالیا تایید کرد این بازی دیگر در دست تولید نیست. وی در توضیحات کامل خود به طرفداران اعلام کرد:
ما به این بازی ایمان داشتیم، اما احساس کردیم این عنوان به هدف نهایی خود نمی‌رسد. ما هیچ مسیری را برای موفق شدن این بازی ندیدیم. این به کیفیت کاری ما ربط نداشت و به خاطر همین تصمیم به کنسل کردن بازی گرفتیم. این بازی دیگر در دست ساخت نیست. این تصمیم برای ما ساده نبود، اما زمان زیادی است که ما از این بازی صحبت نکرده‌ایم و این خبر نباید شما را غافلگیر کند. استودیوی Human Head دیگر بر روی این Prey 2 کار نمی‌کند. Prey مجموعه‌ای است که اعتقاد داریم می‌توانیم با آن کاری انجام دهیم. فقط باید مسیر صحیحی را برای آن مشخص کنیم.
استودیوی Human Head خالق اصلی این بازی است و با توجه به صحبت‌های هاینز، این استودیو دیگر بر روی این بازی کار نمی‌کند. مدت‌ها پیش شایعه شد استودیوی Arkane Austin، استودیوی فرعی Arkane سازنده‌ی بازی Dishonored در حال کار بر روی Prey 2 است. اما پس از مدتی، بتسدا این خبر را هم تکذیب کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده