نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Gran Turismo پلی‌استیشن 4 بهترین نسخه‌ی این سری خواهد بود

سونی در رویداد PlayStation Experience سالن مخصوصی را برای استودیوهای خود تشکیل داده بود. در این سالن اکثر استودیوهای سونی از جمله پالیفانی دیجیتال (Polyphony Digital)، سازنده‌ی سری Gran Turismo حضور داشتند و صحبت‌های جدیدی را در رابطه با نسخه‌ی جدید این بازی برای پلی‌استیشن 4 انجام دادند. با زومجی همراه باشید.
اریک فیش‌بک (Eric Fishback)، مدیر ارتباطات استودیوی Polyphony Digital در رابطه با Gran Turismo پلی‌استیشن 4 وعده‌های جالبی را داده است:
Gran Turismo تحت پلی‌استیشن 4 که بر روی قدرتمند‌ترین کنسول جهان در حال توسعه است، به بهترین نسخه‌ی این سری تبدیل خواهد شد.
طرفداران بیشتر از این نتوانستند اطلاعاتی را در رابطه با این بازی از فیش‌بک به دست بیاورند. اما خبر خوب آنکه، نسخه‌ی جدید این بازی برای کنسول نسل هشتمی سونی در دست ساخت است. Gran Turismo 6 که آخرین نسخه از این سری بازی‌ها است، سال گذشته به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد. این بازی همزمان با عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 4 انتشار شد و نتوانست مثل گذشته به فروش زیادی دست پیدا کند. باید دید نسخه‌ی جدید این بازی چه مسیری را طی خواهد کرد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده