نویسنده: زومجی زومجی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰

فروش پلی‌استیشن با طرح سالگرد بیست سالگی، با قیمت ۱۵ هزار دلار!

درحالی که به نظر می‌رسد هنوز هم دوران خرید و فروش‌های عجیب و غریب در eBay به پایان نرسیده است، خرید و فروشی به تازگی در آن انجام شده است که بسیاری را متعجب کرد! خرید یک کنسول با قیمت 15 هزار دلار!
فکر می‌کنم شما هم حدس می‌زدید که چنین موضوعی اتفاق بیافتد؛ مساله‌ای که معمولا پس از کم یاب شدن یک کالای ارزشمند شاهد آن هستیم. پس از آنکه سونی نسخه‌ی جدیدی از کنسول پلی‌استیشن 4 با عنوان «سالگرد 20 سالگی پلی‌استیشن» را برای پیش فروش قرار داد، بسیاری از افراد به فکر خرید آن افتادند؛ چراکه خاطراتشان با طراحی این کنسول که شبیه به پلی‌استیشن 1 طراحی شده است بار دیگر زنده می‌شود. اما موضوع از آنجایی شروع شد که سونی اعلام کرد این مدل تنها به تعداد محدود در بازار عرضه می‌شود. جالب است که تمامی نسخه‌های محدود در پیش فروش توسط علاقه‌مندان خریداری شدند. اکنون زمان خودنمایی فروشندگان در سرویس‌هایی نظیر eBay است تا بتوانند محصول‌شان را با هر قیمتی به فروش برسانند. یکی از این فروشندگان که Technologysupp نام دارد، این نسخه ویژه از پلی‌استیشن 4 را با قیمتی معادل ۱۵ هزار دلار به فروش رسانده است! این فروشنده می‌گوید:
اگرچه من کنسول را به مشتری فروختم، اما برخلاف تاریخی که برای تحویل آن اعلام کرده بودم، باید در یک تاریخ دیگر کنسول را تحویل می‌دادم؛ کمی دیرتر از زمان اعلام شده! اما فروشنده پول را به سرعت و از طریق PayPal پرداخت کرد. بدون هیچ گونه صحبتی. سریع و بدون سوال!
اگر هم اکنون به eBay مراجعه کنید و با جستجوی نام این کنسول به دنبال آن بگردید، با صدها فروشنده همچون Technologysupp مواجه می‌شوید. شکی نیست که در آینده نه‌چندان دور هم شاهد اینگونه خرید و فروش‌ها پیرامون کنسول پلی‌استیشن 4 با طرح سالگرد 20 سالگی خواهیم بود. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا حاضرید برای خرید یک کنسول 15هزار دلار پول بپردازید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده