نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰

چهارمین بسته‌ی بروز رسانی بازی Assassin's Creed Unity تاخیر خورد

چهارمین بسته‌ی بروزرسانی بازی Assassin's Creed Unity که قرار بود امروز منتشر شود، با تاخیری چند روزه مواجه شده است. با زومجی همراه باشید.
جدیدترین بسته‌ی بروزرسانی Assassin's Creed Unity، که قرار است اکثر مشکلات  بازی  را برطرف کند، با چند روز تاخیر ارائه خواهد شد. کمپانی یوبی‌سافت در رابطه با این تاخیر گفته است:
کنترل کیفیت برای ما مهم است و نظراتی که اخیرا از سوی شما برای ما ارسال شد، از اهمیت این موضوع خبر می‌داد. همان‌طور که هفته‌ی گذشته اطلاع دادیم، چهارمین بسته‌ی بروزرسانی قرار بود امروز منشتر شود، اما برای بهبود کیفیت بازی و قول‌هایی که به شما دادیم، این بروزرسانی با تاخیر چند روزه عرضه خواهد شد. ما با این بروزرسانی باید عملکرد بازی را بهتر کنیم، برای همین در روزهای آینده یک بار دیگر نقشه‌ی پاریس را بررسی می‌کنیم و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
از مهم‌ترین خصوصیاتی که این بروزرسانی به همراه خود می‌آورد، می‌توان به برطرف کردن مشکل نرخ فریم و پیدا کردن مسابقات در بخش‌ چندنفره اشاره کرد. بازی Assassin's Creed Unity که با سیل عظیمی از مشکلات منتشر شد، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. یوبی‌سافت برای جبران مشکلات بازی، به تمام خریداران آن بسته‌ی الحاقی Dead Kings را به صورت رایگان هدیه می‌دهد. اگر مایل هستید تا بدانید یوبی سافت برای ساخت شهر پاریس در این نسخه از بازی چقدر انرژی صرف کرده است، مقاله‌ی زومجی با عنوان «پاریس در Assassin’s Creed: Unity چگونه ساخته شده است؟» را از دست ندهید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده