نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

مشکلات شبکه‌ی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو در روز کریسمس

براساس گزارشاتی که ساعاتی پیش منتشرشده، دو شبکه‌ی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو در روز کریسمس با قطعی مواجه شده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه شوید.
روزهای آخر سال فرصت مناسبی برای خرید کنسول‌های بازی به خاطر تخفیف‌های کریسمسی است. به خاطر همین، سیل عظیمی از کاربران جدید باعث بالا رفتن حجم ترافیک شبکه‌های آنلاین دو پلتفرم ایکس‌باکس و پلی‌استیشن شده است که همین امر باعث شده برخی کاربران خبر از قطعی‌های گسترده در این شبکه‌ها بدهند. سونی از این مشکل اطلاع دارد و درحال برطرف کردن آن است:
از مشکلاتی که برای شبکه‌ی پلی‌استیشن به وجود آمده و مانع اتصال کاربران به آن می‌شود مطلع هستیم. مهندسان ما در حال برطرف کردن آن هستند.
گروه هکری Lizard Squad قبلا وعده داده بودند در روز کریسمس دو شبکه‌ی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو را از کار می‌اندازد، اما خوشبختانه طی روزهای اخیر این گروه توسط گروه هکری‌ دیگری نابود شد. بنابراین تنها دلیل به وجود آمدن این مشکلات، ترافیک سنگین تعطیلات سال نوی میلادی است. در آخرین گزارشات اعلام شده که سایت Xbox.com دچار اختلالاتی در بارگزاری شده است و صفحه‌ی وضعیت اطلاعات سونی هم خبر از آنلاین بودن شبکه را می‌دهد. با این‌حال هر دو شبکه دچار مشکلاتی شده‌اند و باید دید سونی و مایکروسافت چه زمانی این مشکلات را به طور کامل برطرف می‌کنند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا برای اتصال به این دو شبکه با مشکل مواجه شده‌اید؟ منبع: Theverge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده