نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸

بازسازی مجدد فیلم Ghostbusters ترسناک‌تر از قسمت اول آن خواهد بود

فیلم بازسازی شده‌ی Ghostbusters ترسناک‌تر از قسمت اول آن خواهد بود و احتمالا در این قسمت دیگر جمله‌ی: «من از روح نمی‌ترسم» را از مخاطبان فیلم نخواهیم شنید. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.
طی مصاحبه‌ی جدیدی که توسط مجله‌ی اِمپایِر با پائول فِیگ، کارگردان فیلم بازسازی‌ شده‌ی Ghostbusters انجام شده وی گفته این فیلم را به شکلی خواهد ساخت که ترسناک‌تر از قسمت اول آن باشد:
دوست دارم فیلم ما ترسناک‌تر از قسمت اول باشد. من و کِیتی دیپولد به‌شدت تمرکز کردیم و دوست داریم فیلم کمدی ترسناکی را بسازیم.
با این حال اگر نگران هستید ترسناکی فیلم عنصرهای کمدی آن را از بین ببرد نگران نباشد، چراکه فِیگ گفته درجه‌ی سنی قسمت جدید فیلم Ghostbusters سیزده سال است:
من فیلم‌های کمدی با درجه‌ی سنی بالا را به‌دلیل احساس صادق بودن در آن می‌سازم. اما دنیای Ghostbusters به چنین حسی نیاز ندارد و ما مجبور هستیم برای مخاطبان ۱۳ سال به بالا آن را تولید کنیم. من دوست دارم آن را برای مخطبان سن بالا تولید کنم، اما این کار را انجام نمی‌دهم. مایل هستیم تا سیر کثیری از مردم آن را تماشا و از آن لذت ببرند.
فِیگ اعلام کرده به دلیل اینکه این قسمت یک ریبوت محسوب می‌شود، برای اولین بار از وجود روح در دنیای این فیلم با خبر می‌شویم. به عقیده‌ی وی ایده‌ عادی بودن حضور روح‌ها در دنیای این فیلم  برای مخاطب خسته‌کننده است:
نکته‌ی جالبی که در فیلم ما وجود دارد معرفی‌ دنیای آن و حضور روح‌ها برای اولین بار در آن است. من عاشق داستان‌های اصلی و معرفی شخصیت‌های جدید هستم.
تاریخ انتشار ریبوت فیلم Ghostbusters هنوز مشخص نیست، اما فِیگ و تیمش در حال نوشتن داستان آن هستند. منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده