// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴

قیمت ایکس‌باکس وان به ۳۴۹ دلار کاهش یافت [بروز شد]

با ورود به تعطیلات سال نو میلادی، مایکروسافت قیمت ایکس‌باکس وان را ۵۰ دلار کاهش داد و به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش رسانید. این کار باعث موفقیت‌های خوبی در زمینه فروش شد. حال بار دیگر قیمت ایکس‌باکس وان به ۳۴۹ دلار کاهش یافته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
از امروز ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) کنسول ایکس‌باکس وان به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد. مایکروسافت این عمل را طرح تشویقی جدید و قیمت مخصوص نامیده است، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا این کاهش قیمت دائمی خواهد بود یا خیر. همچنین مشخص نشده که آیا کنسول ایکس‌باکس وان با این تخفیف ویژه در سراسر جهان عرضه خواهد شد یا این قیمت‌ها فقط برای بازار امریکا در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر رونمایی از قیمت جدید ایکس‌باکس وان، مایکروسافت اعلام کرد که در ماه دسامبر نیز کنسول ایکس‌باکس وان توانست برتری خود را از نظر فروش نسبت به پلی‌استیشن 4 ادامه دهد. کنسول ایکس‌باکس وان توانسته بود در ماه نوامبر فروشی بیشتر نسبت به کنسول پلی‌استیشن 4 در بریتانیا و آمریکا داشته باشد. کنسول پلی‌استیشن 4 در یک بازه‌ی طولانی، فروش بهتری نسبت به ایکس‌باکس وان داشت، اما این کاهش قیمت‌های ایکس‌باکس وان باعث شد تا فروشِ کنسولِ بازی مایکروسافت در دو ماه گذشته از پلی‌استیشن 4 پیشی بگیرد. سونی در ماه دسامبر اعلام کرده بود که کنسول پلی‌استیشن 4 توانسته به عنوان پرفروش‌ترین کنسول سال ۲۰۱۴ خود را معرفی کند؛ نینتندو هم بدون ارائه هیچ‌گونه آمار و ارقامی اعلام کرد که بهترین فروش کنسول Wii U در ماه دسامبر رخ داده است. با این حال هنوز فروش کلی پلی‌استیشن ۴ بلاتر از ایکس‌باکس وان است. مایکروسافت امیدوار است با این کاهش قیمت و عرضه بازی‌های جدیدی مثل Halo 5: Guardians بتواند به پیشرفت‌های خوبی از نظر فروش دست یابد. همچنین مایکروسافت تمرکز ویژه‌ای بر روی رایانه‌های شخصی ویندوزی داشته و قرار است در مراسم ویندوز 10 در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) به معرفی آن به صورت کامل بپردازد. به گفته‌ی این کمپانی:
هدف ما کمک به رشد رایانه‌های شخصی است. ما بسیار هیجان زده هستیم که به شکل دهی آینده ویندوز کمک کنیم.
فیل اسپنسر در این مراسم حضور پیدا می‌کند و درباره این موضوع صحبت خواهد کرد. نظر شما درباره این کاهش قیمت و افزایش فروش چیست؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. بروزرسانی: مایکروسافت اعلام کرده که این کاهش قیمت موقت است اما تاریخ اتمام تخفیف ۵۰ دلاری ایکس‌باکس وان مشخص نشده است. مایکروسافت می گوید تاریخ اتمام طرح تشویقی را اعلام نمی کند چرا که مایل است تا عکس‌العمل کاربران را بسنجد. منبع: theverge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده