نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲

یوبی‌سافت: برای ساخت Watch Dogs 2 باید ریسک کنیم

بازی Watch Dogs 2 هنوز وجود خارجی ندارد، اما زمانی که سازندگان کار تولید آن را آغاز کنند، باید برای ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر نسبت به نسخه‌ی اول کارهای زیادی را انجام دهند. با زومجی و اطلاعاتی از برنامه‌های یوبی‌سافت برای ساخت نسخه‌ی بعدی بازی Watch Dogs همراه باشید.
باوجود اینکه هنوز ساخت نسخه‌ی بعدی این بازی تایید نشده، اما هم کاربران و هم یوبی‌سافت به‌خوبی می‌دانند که سرانجام نسخه‌ی بعدی این بازی ساخته می‌شود. براساس صحبت‌های جاناتان مورین، مدیر نوآوری بازی Watch Dogs، تیم آن‌ها برای ساخت Watch Dogs 2 راه جدیدی را انتخاب خواهد کرد:
چالشی که برای ساخت نسخه‌ی اول در برابر ما وجود داشت این بود که بازی را طوری بسازیم که مردم رویای انجام کارهای دیگر در آن را ببینند.
مورین در ادامه گفت نسخه‌ی اول این بازی از هرنظر کامل نبود  و مشکلات برخی از قسمت‌های بازی تا زمانی که کاربران بازی را تجربه کردند مشخص نبوده است:
با نسخه‌ی بعدی بازی، فشارهای زیادی برای پیش‌بردن مرزهای بازی و راضی‌کردن مخاطبان روی ما وجود دارد. بنابراین برای ساخت Watch Dogs 2 باید ریسک کنیم.
یکی از سیستم‌هایی که یوبی‌سافت برای ساخت Watch Dogs 2 روی آن کار می‌کند، اجازه‌‌ی ساخت داستان مربوط به خود در بازی توسط کاربران است.
Watch Dogs 1 تی-بون، یکی از شخصیت‌های اصلی و کلیدی بازی
نظر شما در این رابطه چیست و از بازی Watch Dogs 2 چه انتظاراتی دارید؟‌ آیا نسخه‌ی اول این بازی نظر شما را به خود جلب کرد؟ در بازی Watch Dogs، شما کنترل شخصیتی با نام اِیدِن پیِرس را در دست می‌گیرید. پس از اتفاق وحشتناکی که برای خانواده‌ی اِیدِن می‌افتد، وی تصمیم می‌گیرد از کسانی که منجر به رخ دادن این اتفاق شدند انتقام بگیرد. شخصیت اصلی بازی که یک هکر ماهر است، با توانایی‌های خود می‌تواند بیش از صد بخش از قسمت‌های اصلی شهر (چراغ‌های راهنمایی رانندگی، مترو، گوشی‌های همراه، دستگاه‌های عابربانک و بیشتر) را هک و از آن‌ها به نفع خود استفاده کند. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده