نویسنده: زومجی زومجی
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰

مایکروسافت چیزی «بسیار شگفت انگیز» را در مراسم هفته بعد خود رونمایی می‌کند

هم اکنون شایعات زیادی در مورد مراسم هفته بعد مایکروسافت (Microsoft) در رسانه‌های خبری منتشر شده است. با بررسی یکی از تازه‌ترین موضوعات پیرامون این مراسم، همراه زومجی باشید.
با نزدیک‌تر شدن به مراسم شرکت مایکروسافت در ۱ بهمن، لحظه به لحظه به هیجان طرفداران آن افزوده می‌شود. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، از رویداد مطبوعاتی مایکروسافت که به ویندوز ۱۰ اختصاص دارد، مطلع هستید. اما با توجه به جزئیاتی که در هفته‌های گذشته توسط فیل اسپنسر (Phil Spencer) منتشر شد، این رویداد مطبوعاتی به تمامی بخش‌های شرکت مایکروسافت اختصاص دارد و آن‌ها در کنار ویندوز ۱۰، به محصولاتی همچون ‌ایکس‌باکس وان هم در این مراسم خواهند پرداخت. روز گذشته، اریک نویستاتر (Eric Neustadter) رئیس بخش عملیاتی سرویس ایکس‌باکس لایو، در یک گفتگو در Google Hangout، معرفی یک موضوع «بسیار شگفت انگیز» را اعلام کرده بود:
من در مورد موضوعات مورد صحبت آن‌ها در روز مراسم کمی اطلاع دارم، و باید بگویم بسیار هیجان انگیز است!
نویستاتر اطلاعات بیشتری را در مورد این موضوع بیان نکرد. اما لحن صحبت او کافی است تا در مورد این رویداد مطبوعاتی هیجان زده باشیم. درحال حاضر، کاری به جز صبر تا روز مراسم از ما ساخته نیست و باید منتظر انتشار جزئیات دیگر باشیم. آیا کودو سونودا (Kudo Tsunoda) بعد از غیبتی طولانی،  نسل جدیدی از سرگرمی توسط کینکت و واقعیت مجازی را به مایکروسافت می‌آورد؟ هنوز چیزی مشخص نیست. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده