// یکشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: اطلاعاتی از بروزرسانی ماه فوریه ایکس‌باکس وان

مایکروسافت به صورت ماهیانه کنسول ایکس‌باکس وان را بروزرسانی می‌کند و امکانات جدیدی را به آن اضافه می‌کند. با نزدیک شدن به ماه فوریه اطلاعاتی از بروزرسانی این ماهِ ایکس‌باکس در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
تغییرات و ویژگی‌های جدید کنسول ایکس‌باکس وان که با دریافت آپدیت ماه فوریه امکان پذیر است را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:
  • Game Hub: با این برنامه شما می‌توانید تمامی محتویات جالب بازی مورد علاقه‌ی خود را به صورت یک‌جا در اختیار داشته باشید. تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان داری Game Hub است که در آن‌جا شما می‌توانید ببینید چند نفر از دوستان شما در حال انجام بازی مورد نظرتان هستند، با توجه به تابلوی امتیازات بازی با آن‌ها به رقابت بپردازید، کلیپ‌های زیبای هر بازی را ببینید و بازیکنان VIP و حرفه‌ای را دنبال کنید.
برای این که به Game Hub بازی مورد نظر خود دست یابید، باید روی بازی مورد نظر خود رفته و دکمه Menu را زده و گزینه View game hub را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق فروشگاه ایکس‌باکس و رفتن به صفحه خرید بازی مورد نظر خود، Game Hub بازی مورد نظر خود دریافت کنید.
  • امکان قرار دادن پس‌زمینه سفارشی و شفافیت کاشی‌ها: با توجه به درخواست‌‌ها و پیشنهادهایی که از طرف دارندگان ایکس‌باکس وان به مایکروسافت می‌شد، کاشی‌های اضافی برای شفافیت هر چه بیشتر تصویر پس‌زمینه‌ها اضافه کردند. برای قراردادن پس زمینه سفارشی این مسیر را دنبال کنید: Settings > My Xbox > My background. نکته: برای بعضی تصاویر خاص امکان ایجاد شفافیت وجود ندارد.
  • بروزرسانی بخش تلویزیون: بروزرسانی‌های زیادی در بخش Live TV انجام شده است و این ویژگی‌ها و تغییرات در کشور‌های بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد:
  1. اپلیکیشن‌ OneGuide برای کشور هلند: پشتیبانی از OneGuide  همچنان ادامه دارد. این‌بار در هلند این امکان فراهم شده است. لیست کانال‌های باقی‌مانده OneGuide هلند طی چند هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد.
  2. قابلیت TV trending در OneGuide: وقتی که شما لیست کامل OneGuide تلویزیون را اسکن می‌کنید، می‌توانید مشاهده کنید که کدام کانال‌ها بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. این قابلیت که TV Trending نام‌گذاری شده، براساس تعداد کاربرانی که از ایکس‌باکس وان استفاده می‌کنند، کار می‌کند.
  3. قابلیت Live TV trending در کشور‌های بیشتر: کشور‌های فرانسه، آلمان، برزیل و مکزیک اکنون از قابلیت Live TV trending بهره می‌برند.
  4. بهبود کنترل تلویزیون, گیرنده‌ی دیجیتال و دستگاه‌های صوتی و تصویری: ایکس‌باکس وان بهتر از قبل با دستگاه‌های بیشتر کار می‌کند. با انجام بروزرسانی ماه فوریه پشتیبانی از ریموت کنترل دستگاه‌های بیشتری میسر می‌شود و دیتابیس مربوط به اینفرارد ها نیز تکمیل‌تر شده است..
  5. قابلیت جدید برای بخش Digital TV Tuner ایکس‌باکس وان: افرادی که در کشورهای فرانسه، بریتانیا، آلمان، اسپانیا و ایتالیا هستند و گیرنده Digital TV Tuner را خریداری  کرده‌اند، اکنون‌ می‌توانند نرخ فریم ویدئو‌ها را هنگام جلو یا عقب زدن برنامه‌های تلویزیونی بر روی ایکس‌باکس وان ببینند (Digital TV Tuner  از طریق درگاه ورودی HDMI به Xbox One متصل می‌شود تا به صورت یک گیرنده کانال‌های رایگان  با کیفیت HD عمل کند)
  6. قابلیت استریم برنامه‌های زنده تلویزیونی بر روی ویندوز فون و اندروید: قابلیت استریم برنامه‌های زنده تلویزیونی بر روی ویندوز فون و اندروید برای دارندگان Digital TV Tuner در کشور‌های فرانسه، بریتانیا، آلمان، اسپانیا و ایتالیا در دسترس است.

دانلود با کیفیت 720p  |  دانلود با کیفیت 360p

نظر شما درباره محتویات این بروزرسانی چیست؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: majornelson


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده