// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

مایکروسافت بازی‌های بزرگ بیشتری را به رایانه‌های شخصی می‌آورد

Fable Legends تنها آغاز راه بود. مایکروسافت عظم خود را جذب کرده تا بازی‌های بزرگ و نامدار خود را به پلتفرم PC و ویندوز ۱۰ بیاورد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
مایکروسافت در خبری اعلام کرد که Fable Legends تنها بازی بزرگ مایکروسافت برای رایانه‌های شخصی نخواهد بود و این شرکت برنامه‌های زیادی برای تبدیل ویندوز ۱۰ به یک پلتفرم قدرتمند برای بازی‌های رایانه‌های شخصی در سر دارد. در این خبر عنوان شد:
امروز ما در رونمایی‌های خود، Fable Legends را برای رایانه‌های شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ معرفی کردیم. این بازی همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این موضوع به این معنا است که گیمرهای Fable در ویندوز ۱۰ می‌توانند به طور کامل با کاربران همین بازی در کنسول ایکس‌باکس وان تقابل داشته باشند و با یکدیگر به بازی بپردازند. هیچ تفاوتی بین این دو نسخه وجود ندارد و آن‌ها در قالب و نقشه‌ی کاملا یکسان خواهند بود. Fable Legends اولین بازی بزرگ از استودیو‌های مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ است و در ماه‌های آتی، بازی‌های بیشتری را معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتشان را با کاربران به اشتراک خواهیم گذاشت.
شما انتظار دارید کدام بازی‌ها به ویندوز ۱۰ بیایند؟ Forza؟ Halo: The Master Chief Collection؟ Sunset Overdrive؟ طی ماه‌های آینده متوجه خواهیم شد. شب گذشته ردموندی‌ها در کنفرانسی دو ساعته با محوریت ویندوز ۱۰،‌از قابلیت‌ها و حتی محصولاتی مانند اپلیکیشن ایکس‌باکس برای ویندوز، هدست واقعیت افزوده هولولنز، قابلیت استریم کنسول ایکس‌باکس وان روی ویندوز ۱۰، دایرکت ایکس ۱۲ و چیزهای بیشتر رونمایی کرد. شما می‌توانید نگاهی به بخش بازی‌‌‌های ویدیویی کنفرانس ویندوز ۱۰ مایکروسافت را نیز مطالعه کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده