نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۹

مایکروسافت در حال کار بر روی استریم بازی‌ها از رایانه‌های شخصی به ایکس‌باکس وان است

یکی از اخبار هیجان‌انگیز کنفرانس ویندوز ۱۰ مایکروسافت برای گیمرها، امکان استریم بازی‌‌ها از ایکس‌باکس وان به دستگاه‌ها مجهز به ویندوز ۱۰ بود. اما چه می‌شود اگر عکس این قابلیت هم فراهم شود؟ با زومجی همراه باشید.
به نظر می‌رسد مایکروسافت روی همچین قابلیتی نیز کار کرده است. فیل اسپنسر بعد از کنفرانس در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشته راجع به این قابلیت صحبت کرد:
مردم از من درباره‌ی استریم بازی‌ها از رایانه‌های شخصی به ایکس‌باکس می‌پرسند و من فقط می‌گویم این چیزی است که ما واقعاً آن را مد نظر داریم. اگر با این دید به قضیه نگاه کنید - بازی‌های من بازی‌های من هستند، هر جایی که باشم و می‌توانم با هرکسی آن‌ها را بازی کنم - ما می‌خواهیم راه‌حل‌هایی ارائه کنیم که به خوبی چیزی که نشان دادیم باشند. ما باید زمان را در نظر بگیریم و این قابلیت را عملی کنیم.
اگر مایکروسافت تصمیمی جدی برای کار بر روی این قابلیت داشته باشد، استریم دو طرفه‌ی بازی‌ها بین رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان می‌تواند برگ برنده‌ی بزرگی برای آن‌ها باشد. امروز همچنین به اطلاعتان رساندیم که استریم بازی‌ها از ایکس‌باکس وان به ویندوز ۱۰، با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه انجام خواهد شد. منبع: PureXbox


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده