// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی Dying Light در مناطق مختلف مشخص شد

Dying Light، بازی زامبی محور استودیوی تکلند هفته‌ی بعد به صورت دیجیتالی در سراسر دنیا عرضه می‌شود. اما انتشار نسخه‌ی فیزیکی آن در چند منطقه به صورت رسمی با تاخیر مواجه شد. حال تاریخ انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی در مناطق مختلف دنیا اعلام شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در زیر لیست تاریخ انتشار بازی در مناطق مختلف را می‌بینید:
  • در سراسر جهان: نسخه‌ی دیجیتالی رایانه‌های شخصی بازی Dying Light در تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) منتشر می‌شود.
  • در آمریکا: به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن)عرضه می‌شود.
  • استرالیا، آسیا، اروپا و خاورمیانه: به صورت دیجیتالی در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. پیش از این اعلام شده بود که نسخه‌ی فیزیکی بازی در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) منتشر می‌شود. تکلند تمامی پیش خرید‌های نسخه‌ی فیزیکی به همراه دو محتوای دانلودی Cuisine & Cargo و Ultimate Survivor Bundle آماده می‌کند.
مقاله مرتبطتمامی کسانی که بازی را پیش خرید کنند، بسته‌ی سلاح‌های اضافی را دریافت می‌کنند. تکلند همچنین اعلام کرد که حالت Be the Zombie (در این حالت شما در یک نقش یک زامبی هستید) به صورت رایگان برای همه در دسترس قرار می‌گیرد. این حالت در ابتدا قرار بود در اختیار کسانی قرار گیرد که بازی را پیش خرید کرده‌اند. تیم بازی‌سازی Dying Light اعلام کرد:
اگرچه تنها در انتشار نسخه‌ی فیزیکی بازی تغییراتی به وجود آمد ولی ما می‌خواهیم از حمایت همیشگی شما تشکر کنیم. به همین منظور ما مفتخریم که اعلام کنیم حالت Be the Zombie برای همه‌ی پلتفرم‌ها در همه نقاط جهان به صورت رایگان در دسترس است.
نظر شما درباره این بازی و مزایای آن چیست؟ آیا قصد خرید آن را دارید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده