نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸

بازی ایرانی موبایل بتلفیش منتشر شد

بازی ایرانی بتلفیش (Battlefish)  که توانست در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای به عنوان بهترین بازی موبایل و استراتژیک انتخاب شد، امروز ۶ بهمن به صورت رسمی منتشر شد. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.
اگرچه هنوز در کشورمان ساخت و توسعه بازی‌های ویدویی به شکل یک صنعت جدی مطرح نشده است اما گسترش روزافزون تلفن‌های هوشمند باعث شده تا بیش از پیش شاهد ساخت بازی توسط ایرانی‌های علاقه‌مند به این حوزه باشیم. اگر مصاحبه اختصاصی زومجی با امید صادقوند سازنده این بازی را خوانده باشید می‌دانید که بتلفیش یک بازی در سبک دفاع از قلعه با پیش‌زمینه فانتزی و کارتونی است که باید با چیدن و ارتقا سلاح‌های بازی با ماهی‌ها و هیولاهای بازی بجنگید.بتلفیش یک بازی کاملا مستقل است که توسط یک نفر ساخته شده است این در حالی است که در این بازی بیش از ۱۵۰ مرحله متنوع وجود دارد و مراحل داستانی دارای سه حالت مختلف هستند. ویژگی بارز هر کدام از این مراحل، تنوع آنها است و کمترین شباهت چه از نظر ساختار و چه از نظر ظاهری با یکدیگر ندارند. البته، حالتی به نام بی‌انتها هم وجود دارد که حسابی می‌تواند کاربر را به چالش بکشد. از طرفی، بازیکن قابلیت رقابت با دیگران را از طریق بخش مسابقات دارد و می‌تواند رکورد خود را در این بخش ثبت کند. همچنین دستاوردهای بازی می‌تواند تاثیر بسزایی در جذاب‌تر شدن بازی داشته باشد. امید صادقوند در بخشی از مصاحبه اختصاصی خود با زومجی راجع به انتشار بازی و پشتیبانی از آن گفت:
بعد از انتشار اولین نسخه از بازی بتلفیش بعد از مدتی در بروزرسانی‌های بعدی، مراحلی جدیدتر و خلاقانه‌تری خواهید دید و تلاش بر این است که حتی هیولاهای جدیدتر با قدرتهای بیشتر وارد مبارزات شوند.
بتلفیش را می‌توانید هم اکنون از وب‌سایت کافه بازار دانلود و بازی کنید. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده