// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰

فیلم The Last of Us با وجود تغییرات گسترده هنوز به این بازی وفادار است

همان‌طور که می‌دانید قرار است فیلمی براساس The Last of Us، بازی آخرالزمانی ناتی داگ ساخته شود. طبق گفته‌ی نیل دراک‌من، فیلم سینمایی The Last of Us دقیقا داستان بازی را روایت نمی‌کند، اما در مجموع عناصر زیادی از این بازی در فیلم دیده می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
نیل دراک‌من کارگردان بازی The Last of Us بود و با همکاری سونی در حال نوشتن داستان فیلم این بازی است. در مصاحبه‌ای که دراک‌من با گیم‌اینفورمر انجام داده، از او پرسیده شد این فیلم سینمایی تا چه حد به بازی وفادار خواهد بود و جواب داد:
فیلم سینمایی بسیار به بازی وفادار خواهد بود. تغییرات زیادی در فیلم وجود دارد ولی هسته‌ی اصلی و حرفی که داستان فیلم برای گفتن دارد، کاملا به بازی وفادار خواهد بود.
در مورد روند نوشتن داستان فیلم از او پرسیده شد که جواب داد این کار به خوبی پیش می‌رود و اشاره کرد نوشتن دومین پیش‌نویس داستان فیلم هم به اتمام رسیده است. در ادامه افزود که تیم تولیدی فیلم با یک‌ سری از بازیگران صحبت‌هایی داشته ولی اسمی از میزی ویلیامز نبرد. پیش از این برخی از سایت‌ها اعلام کرده بودند که این بازیگر (سابقه‌ی ایفای نقش در سریال بازی‌های تاج و تخت) نقش الی را در فیلم بازی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که نقش جوئل و سایر شخصیت‌ها را چه کسی بازی خواهد کرد. افزون بر این هنوز کارگردانی برای فیلم معرفی نشده است. البته تاییده شده که سامی ریمی(تولید کننده‌ و کارگردان فیلم Evil Dead و سری قبلی مرد عنکبوتی) تولید کننده‌ی فیلم خواهد بود. دراک‌من علاوه بر نویسندگی این فیلم، دستیار کارگردان و نویسنده‌ی بازی Uncharted 4: A Thief's End نیز است. از او پرسیده شد که چگونه زمان خود را بین دو پروژه مجزا تقسیم می‌کند. در جواب گفت که او این اواخر زیاد نخوابیده است:
وقتی که من در دفتر کار هستم، تماما بر روی Uncharted 4 تمرکز می‌کنم و زمانی که باید خوابیده باشم،‌ به فیلم Uncharted فکر می‌کنم. ببخشیدبه فیلم The Last of Us فکر می‌کنم.
فیلم Uncharted نیز در حال ساخت است ولی دراک‌من مشخص کرد که داستان این فیلم را نمی‌نویسد. بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) برای پلی‌استیشن 3  منتشر و سال بعد نسخه‌ای بازسازی شده از آن برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. بازی، داستان آخرالزمانی مردی به نام جوئل و دختری جوان به نام الی را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند در برابر انسان‌های شرور و بیماران مبتلا به نوعی قارچ که آنها را وحشی کرده، زنده بمانند. نظر شما درباره‌ی این صحبت‌ها چیست؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده