نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۹

بازی Dragon’s Dogma Online در انحصاری کنسولی پلی‌استیشن خواهد بود

کمپانی کَپ‌کام روز گذشته از طریق مجله‌ی فامیتسو از بازی Dragon’s Dogma Online به عنوان یک بازی رایگان رونمایی کرد. این بازی به تهیه‌کنندگی مینائه ماتسوکاوا، کارگردانی کِنت کینوشیتا و هیرویوکی کوبایاشی به عنوان مدیرتولید برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دست تولید است. با زومجی و اولین اطلاعات از این بازی همراه باشید.
بازیکنان در این بازی در نقش نژاد جدید و سرزمین لِستاریا قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با چهار نفر از دوستان خود وارد ماجراجویی شوید و در این سفر از طریق چت با آن‌ها صحبت کنید و در لابی‌های بازی با بیش از صد بازیکن دیگر ملاقات کنید. اشخاصی که دوست دارند به تنهایی وارد این ماجراجویی شوند، می‌توانند همراهان خود را از میان هوش‌مصنوعی انتخاب کنند. Dragon’s Dogma Online در زمینه‌ی مبارزات شبیه نسخه‌ی اول است. بازیکنان در مبارزات عظیم با دشمنان بزرگ مبارزه می‌کنند و با صدمه‌ی بیشتر به هیولاها باعث عصبانیت بیشتر آن‌ها و حملات سنگین‌ترمی‌شوند. در حال حاضر چهار کلاس مبارز، شکارچی، کشیش و Shield Sage برای بازی تایید شده و بازیکنان توانایی تغییر کلاس همراهان خود را هم دارند. در زمینه‌ی خلق شخصیت، بازی دستخوش تغییراتی شده است. قسمت‌هایی که برای ساخت شخصیت‌ها از آن استفاده می‌شود، افزوده شده و سیستم Crafting (از طریق این سیستم آیتم‌ها مختلف تولید می‌کنید) هم نسبت به گذشته ارتقا یافته است. افرادی که وظیفه‌ی Crafting را در بازی بر عهده دارند، می‌توانند ابزاری چون سلاح، زره و نوشیدنی‌های مختلف را برای شما تولید و کیفیت آن‌ها را هم بالاتر ببرند. Dragon’s Dogma Online Dragon’s Dogma Online یک بازی جهان‌آزاد است و به مروز زمان بخش‌های مختلف آن در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. ماموریت‌های بزرگ که در آن‌ها می‌توانید با هشت بازیکن وارد ماموریت شوید، از طریق این بروزرسانی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. مجله‌ی فامیتسو همچنین از چهار شخصیت‌ فرعی بازی با نام‌های وانِسا (صداگذاری آن توسط آتسوکو تاناکا انجام می‌شود)، لِئوکویچی یامادِرا)، آیریس (مارینا اینوئه) و فابیویوشیماسا هوسویا) رونمایی کرده است. در ادامه می‌توانید صحبت‌های ابتدایی تهیه‌کننده و کارگردان بازی را هم مشاهده نمایید:
  • هدف اصلی ما از تولید Dragon’s Dogma Online، انجام این بازی در محیط آنلاین است.
  • در زمان تولید Dragon’s Dogma: Dark Arisen، نمی‌توانستیم ساخت Dragon’s Dogma Online را هم آغاز کنیم، بنابراین تولید این بازی به تعویق افتاد.
  • کَپ‌کام برای ساخت این بازی تعمل زیادی کرده و در انتها برای اینکه بازیکنان بیشتری آن را تجربه کنند، تصمیم به ساخت یک بازی رایگان در این دنیا گرفته است.
  • اگرچه آیتم‌های پولی در بازی وجود دارد، اما این بازی همچنان احساس درستی را از تجربه‌ی یک بازی Dragon’s Dogma به شما ارائه می‌دهد.
  • داستان بازی کاملا جدید است و هیچ ارتباطی با شخصیت‌های نسخه‌ی قبلی ندارد.
  • اندازه دنیای بازی انتظارات طرفداران را برآورده می‌کند و به مرور زمان سه برابر بزرگ‌تر از زمان انتشار خواهد شد.
  • گروه‌ها از طریق لابی آماده می‌شوند و پس از این‌که وارد دنیای بازی شدید، می‌توانید از یکدیگر جدا شوید.
  • سازندگان با تلاش زیادی سعی کردند هر کلاس قدرت‌ها و مزیت‌های مخصوص خود را داشته باشد. با این حال برای لذت‌بردن از بازی بالانس سفت و سختی  اعمال  نشده است.
در انتها یوشینوری اُنو، تهیه‌کننده کمپانی کَپ‌کام اعلام کرد بخش سرگرمی سونی در تولید این بازی با آن‌ها همکاری داشته است. نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده