نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۰

سازنده Revelations 2 می‌گوید: Resident Evil بعدی مغز ما را متلاشی خواهد کرد

یکی از سازندگان بازی Resident Evil Revelations 2 مطالب جالبی را درمورد نسخه بعدی سری Resident Evil بیان کرده است. با ادامه جزئیات همراه زومجی باشید.
میشیتری اوکابه (Michiteru Okabe) از سازندگان بازی Resident Evil Revelations 2 می‌گوید مطمئن است که نسخه بعدی در این سری، ما را دچار یک شوک درست و حسابی خواهد کرد. حتی با وجود اینکه او چیزی از پروژه بعدی را مشاهده نکرده است، با اطمینان این حرف را می‌زند. هفته گذشته او در مصاحبه با VideoGamer گفته بود:
درحال حاضر ما بر روی Revelations 2 کار می‌کنیم و دید مناسبی به پروژه‌هایی که درحال رخ دادن است نداریم. این موضوع، مربوط به یک تیم جداگانه است و مطمئن هستم پروژه‌ای که در دست دارند، مغز ما را متلاشی خواهد کرد! بی‌صبرانه منتظر دیدن این پروژه هستم.
کپکام (Capcom) هنوز برنامه‌ای برای معرفی یا عرضه نسخه بعدی در سری اصلی ندارد و اولین قسمت از مجموعه اپیزودیک Revelations 2 را ماه دیگر عرضه خواهد کرد. این سری چهار قسمتی، داستان کلیر ردفیلد (Claire Redfield)  و دختر بری برتون (Barry Burton) یعنی مویرا (Moira ) را روایت خواهد کرد که قصد دارند از یک زندان آلوده شده به زامبی‌ها فرار کنند. آخرین عنوان اصلی در این سری، Resident Evil 6 بود که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. یک نسخه بازسازی شده از اولین بازی این سری هم چندی پیش برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه شد. شایعات نسخه بعدی در این سری، که پیش‌تر با نام Resident Evil 7 شناخته می‌شد، با دیده شدن نام این بازی در پروفایل کاری یک طراح لباس آغاز گردید. منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده