نویسنده: حامد افرومند
// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۹

جمع‌بندی روزانه: از خلیج عدن رکورددار تا هدست واقعیت مجازی سامسونگ و بیشتر

یک روز دیگر گذشت و امروز هم مطالب زیادی در زومجی به نگارش در آمد. در جمع‌بندی مطالب امروز زومجی، به مهم‌ترین رویداد‌های روز دنیای بازی‌های ویدیویی که در سایت مخابره شدند، می‌پردازیم.
Xbox One Controller

درایور غیر رسمی کنترلر ایکس‌باکس وان برای سیستم‌عامل مک منتشر شد

با درایور غیررسمی ساخته شده کنترلر ایکس‌باکس وان می‌توان از این کنترلر در سیستم‌عامل مک استفاده کرد. بر اساس پست سازنده این درایور با نام کاربری FranticRain در وب‌سایت github، برای استفاده از این درایور باید کنترلر را به وسیله کابل USB به کامپیوتر متصل کنید ولی این درایور در حال حاضر قابلیت استفاده از این کنترلر به صورت بی‌سیم در محیط سیستم‌عامل مک را ندارد.
  samsung

فروش چشم‌گیر هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی‌آر در بریتانیا

هدست واقعیت مجازی سامسونگ گیر وی‌آر اولین بار در ماه سپتامبر سال گذشته‌ی میلادی به نمایش در آمد. حال این هدست توانسته به موفقیت چشم‌گیری در کشور بریتانیا دست پیدا کند.
  Windows-10-gaming-790x527

انجام بازی‌های ایکس‌باکس وان در رایانه‌های شخصی هنگام تماشای تلویزیون

مایکروسافت در جریان مراسم  رونمایی از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ ، از امکانات فراوانی خبر داد که باعث نزدیک شدن رابطه‌ی کنسول ایکس‌باکس وان با ویندوز ۱۰ می‌شوند. حال فیل‌اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس در مورد استریم بازی در هنگامی که با کنسول مشغول به تماشای تلویزیون هستید، صحبت‌هایی کرده است.
  gulf-of-eden

بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن با فروش ۳۶۰هزار نسخه رکورددار شد

بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن که سایت‌های خارجی‌زبان از آن به عنوان Call of Duty ایرانی یاد می‌کنند توانسته است فروش ۳۶۰هزار نسخه‌ای را تجربه کند. فروشی که در بین بازی‌های ایرانی یک رکورد محسوب می‌شود.
  بازی The Order: 1886

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بازی The Order: 1886

زمان زیادی تا انتشار بازی The Order: 1886 باقی نمانده است. به تازگی تریلری جدید از گیم پلی این بازی به زبان ژاپنی از این بازی منتشر شده است که از شما دعوت به دیدن آن می‌کنیم.
  Grim-Fandango

تماشا کنید: مقایسه نسخه کلاسیک و نوسازی شده بازی Grim Fandango

Grim Fandango یکی از بازی‌های تحسین شده سبک ماجراجویی است که به روال این چند سال بازی‌های ویدیویی با نسخه بازسازی شده دوباره نام خود بر سر زبان‌ها انداخته است. ویدیوی مقایسه‌ی نسخه کلاسیک و نوسازی شده را تماشا کنید.
  2-metal-gear-rising

شایعه: نسخه بعدی Metal Gear Rising در راه است

Metal Gear Rising: Revengeance نهمین بازی در این سری محسوب می‌شد که این‌بار از دید رایدن یکی از شخصیت‌های این سری روایت شد. حالا به نظر می‌رسد در چین تایپه و در نمایشگاه بازی تایپه ۲۰۱۵ خبرهایی از نسخه بعدی این بازی به گوش می‌رسد.
    shovel-knight

بررسی بازی SHOVEL KNIGHT

شوالیه‌ی بیلی  (Shovel Knight)درست مثل یک ماشین زمان واقعی، هرکسی که دل‌اش برای دوران طلایی بازی‌های میکرو و مگادرایو تنگ شده باشد را در عرض چند ثانیه به زیباترین شکل ممکن به عمق تاریخ بازی‌های ویدیویی تله‌پورت می‌کند و هیچکس مثل انسان‌هایی که از قطار خاطرات ضربه خورده‌اند و از قضا گیمر هم هستند، نمی‌دانند چقدر قرار گرفتنِ بی‌واسطه در مقابل هجوم لذت‌ها، دوست‌داشتنی‌ها، رنگ‌ها و یک ملودی ۸ بیتی می‌تواند رویایی، غیرقابل‌باور و دگرگون‌کننده باشد.
  Nvidia vs AMD

۶ نکته‌ی ضروری که در هنگام خرید کارت گرافیک باید بدانید

اگر قصد دارید کارت گرافیک خود را تعویض کنید، اما با معیارهای مناسب خرید  یک کارت گرافیک آشنا نیستید، با زومجی همراه باشید تا به بررسی ۶ مورد اساسی در خرید یک کارت گرافیک بپردازیم.
  Stupendo

معرفی بازی موبایل Stupendo: آکروباتیک در سیرک

امروز در بخش معرفی موبایل زومجی شما را با یکی از جدید‌ترین و البته سخت‌ترین بازی‌های موبایل آشنا خواهیم کرد، بازی که Flappy Bird معروف را در نقش‌و‌نگاری دیگر و با همان سختی خاص خود به نمایش گذاشته است.
  nintendo-controller

آموزش اجرای بازی‌های ۱۳ کنسول کلاسیک در سیستم‌عامل مک

اگر از کامپیوترهای مک استفاده می‌کنید و عاشق بازی‌های قدیمی و کلاسیک هستید این آموزش اجرای بازی‌های کلاسیک ۱۳ کنسول قدیمی را آن هم فقط به وسیله یک اپلیکیشن را از دست ندهید. همچنین به معرفی ۵ بازی کلاسیک و خاطره‌سازی که با این اپلیکیشن اجرا کردیم خواهیم پرداخت. _______________________________________________________________________________________ یک روز دیگر گذشت و امروز هم مطالب زیادی در زومجی به نگارش در آمد. در جمع‌بندی مطالب امروز زومجی، به مهم‌ترین رویداد‌های روز دنیای بازی‌های ویدیویی که در سایت مخابره شدند، می‌پردازیم. تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده