نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: Doctor Doom شخصیت اصلی فیلم Fantastic Four خواهد بود

اولین تریلر نسخه‌ی جدید فیلم Fantastic Four چند روز پیش منتشر شد و نوید فیلم متفاوتی از دیگر عناوین Marvel را می‌داد. با صحبت‌های نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی این اثر درباره‌ی ضدقهرمان جدید آن همراه باشید.
توبی کبل (بازیگر سریال Black Mirror) نقش داکتر دوم را بازی می‌کند، شخصیتی که در این قسمت از  Fantastic Four توجه زیاده به او شده است. سایمن کینبرگ، نویسنده‌ی فیلم‌نامه می‌گوید به این شخصیت نسبت به دیگر ضدقهرمان‌ها بیشتر پرداخته و روند تبدیل شدن او به شخصیت منفی داستان هم در فیلم گنجانده شده است.
او اهداف و مشکلاتی دارد که نسبت به دیگر شخصیت‌ها عمیق‌تر و احساسی‌تر هستند. با وجود اینکه این فیلم درباره‌ی روند تبدیل‌ شدن شخصیت‌های اصلی به چهار قهرمان شگفت‌انگیز است، داستان این که چطور یک نفر می‌تواند به ضدقهرمان بدل شود نیز در فیلم روایت خواهد شد.
فیلم‌نامه‌های  X-Men: Days Of Future Past و  X-Men: Apocalypse نیز اثر کینبرگ بوده و احتمال کمی وجود دارد که فیلمی درباره‌ی تداخل داستان‌های X-Men و Fantastic Four ساخته شود.
نسخه‌ی جدید Fantastic Four فیلمی مستقل از باقی داستان‌ها است و باید به تنهایی به آن توجه شود. ما در این نسخه روند فیلم را دستخوش تغییراتی اساسی کردیم. اگر قصد داشتیم راهی پیدا کنیم که داستان آن را به X-Men پیوند بزنیم، می‌توانستیم آن کار را بکنیم. در کمیک‌ها ارجاعات زیادی به داستان هر دوی آن‌ها شده است.
کینبرگ معتقد است چیزی که Fantastic Four را متمایز می‌کند، توجه آن به علم و فناوری پشت داستان‌های علمی و تخیلی است.
در بسیاری از کمیک‌ها، قدرت قهرمانان را تنها به عنوان قدرتی ماورالطبیعه می‌شناسند، اما ما به آن به عنوان یک حادثه‌ی باورپذیر نگاه می‌کنیم. آن‌ها فقط به بالای یک پشت‌بام نمی‌روند تا از آن بپرند و در شهر بچرخند. اتفاقی کاملاً متضاد با آن در Fantastic Four رخ می‌دهد. چه اتفاقی می‌افتد اگر بدن شما تغییر کند و خودتان هیچ کنترلی روی آن نداشته باشید؟
فیلم Fantastic Four در تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد ۹۴) اکران خواهد شد. اولین تریلر رسمی آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده