نویسنده: زومجی زومجی
// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

بازی رایگان موبایل Evolve: Hunters Quest معرفی شد

بازی Evolve قرار است راه خود را به تلفن‌های همراه شما با سبکی متفاوت باز کند. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.
توکی گیمز (2k Games) ناشر بازی Evolve، از محصول جدید خود با نام Evolve: Hunters Quest رونمایی کرد. این بازی، یک اپلیکیشن موبایل است که در کنار بازی اصلی عرضه خواهد شد. این بازی، برای عرضه بر روی آیفون، آیپد، دستگاه‌های اندرویدی و محصولات ویندوز فون تدارک دیده شده است. در طول روند بازی، وظیفه شما متصل کردن اشیا شبیه به هم در تصویر است و با انجام این کار، به آن‌ها حمله می‌کنید و از میزان سلامتی آن‌ها کاسته می‌شود. با انجام بازی و موفقیت در آن، امتیازاتی با نام Mastery Points بدست می‌آورید و می‌توانید آن‌ها را در بازی اصلی Evolve، به Mastery Boosts تبدیل کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. توکی در این زمینه می‌گوید:
برای مثال می‌توانید Lightning Gun Mastery Boost را در بازی به دست آورید. بار دیگر که به سراغ بازی کردن Evolve  خواهید رفت، بازی به صورت خودکار Mastery Boostهای آزاد شده از سوی شما را شناسایی می‌کند و میزان اصلی Mastery های شما را ۵۰ درصد افزایش می‌دهد. نهایت میزان افزایش Hunter Mastery برای هر آیتم، ۵۰ درصد است. برای مثال اگر درصد شما در این بخش ۰ از ۱۰۰ است، این افزایش می‌تواند آن را به ۵۰ تبدیل کند، و اگر در نزدیک ۶۰ از ۱۰۰ قرار داشته باشید، این میزان تقریبا به ۱۰۰ خواهد رسید.
Hunters Quest یک محصول مجانی است، اما اگر قصد سرعت بخشیدن به روند پیشرفت خود در بازی را دارید، باید آن را خریداری کنید تا از مزایایی در بازی بهره‌مند شوید. در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده