نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰

Mass Effect 4 به هویت اصلی این سری وفادار خواهد بود

اگرچه بازی Mass Effect 4 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما طرفداران به شدت منتظر شنیدن اخباری از این بازی هستند. به تازگی مدیر ارشد استودیوی بایووِر اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید جزئیات را مشاهده نمایید. با زومجی همراه باشید.
همان‌طور که در گذشته اعلام شد، سازندگان بازی Dragon Age: Inquisition ، بهترین بازی سال ۲۰۱۴ از نگاه بسیاری از رسانه‌ها به پروژه‌ی ساخت Mass Effect 4 ملحق شدند و به همین دلیل انتظارات طرفداران از این بازی بیشتر شده است. آرِین فِلین، مدیر ارشد بایووِر گفت بازی Dragon Age: Inquisition به ملاک اصلی ساخت بازی‌های بعدی این استودیو تبدیل نخواهد شد و Mass Effect 4 به هویت اصلی این سری پایدار خواهد بود:
اخیرا صحبت‌های زیادی توسط طرفداران در این رابطه می‌شود. منشا اصلی این صحبت‌ها موتور فراست‌بایت است، چرا که ما از این موتور برای ساخت بازی‌های خود استفاده می‌کنیم. ما گفتیم برای ساخت نسخه‌ی بعدی Mass Effect از برخی از تکنولوژی‌های Dragon Age: Inquisition استفاده می‌کنیم. ما از ساخت محیط‌های بزرگ‌تر که بتوانید در آن‌ها کاوش کنید لذت می‌بریم، بنابراین نسخه‌ی بعدی این سری دارای این ویژگی خواهد بود. پس از این، نسخه‌ی بعدی Mass Effect حتی بیش‌تر از Dragon Age باید به هویت اصلی خود پایدار باشد. اگر به Mako (وسیله‌ی نقلیه‌ی بازی که با آن می‌توانید به کاوش بپردازید) و نمونه‌های آزمایشی آن نگاه کنید، ما آن را از Mass Effect 1 به نسخه‌ی جدید آوردیم و احساس می‌کنیم با آن می‌توانیم کارهای بهتری را نسبت به گذشته انجام دهیم و گیم‌پلی بازی را بهتر از گذشته کنیم. این مسئله هیچ ارتباطی به Dragon Age ندارد. کنارگذاشتن ساخت نسخه‌‌های نسل قبلی Mass Effect 4 نسبت به Dragon Age: Inquisition که برای کنسول‌های نسل قبلی هم منتشر شد، در روند کلی بازی تاثیر بسزایی بیشتری گذاشته است. ما به کارهای که با Dragon Age: Inquisition انجام دادیم افتخار می‌کنیم، اما به این معنی نیست که بازی‌های بعدی ما باید مثل این بازی باشد. هرسری باید براساس ارائه‌ی بهترین تجربه در نسخه‌ی بعدی نوآوری و بهینه‌سازی داشته باشد و نباید برای این‌که نسخه‌ی قبلی بازی موفق بود هیچ تغییری را در نسخه‌ی جدید ایجاد نکنیم.
نظر شما در این رابطه و اینکه Mass Effect 4 تنها برای کنسول‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی تولید می‌شود چیست؟ منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده