// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

Sonic Runners برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد

مجموعه‌ی  Sonic: The Hedgehog یکی از بزرگان دوران کنسول‌های ۱۶ بیتی بود که به مرور زمان و مشکلاتی که گریبان سگا را گرفت، این بازی نیز نسبت به دوران اوج خود فاصله گرفت، ولی سگا مانع آن شد تا این مجموعه کاملا از بین برود. به تازگی خبرهایی از نسخه‌ی جدید این بازی به گوش می‌رسید که بالاخره سگا آن‌ را معرفی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
نسخه‌ی جدید که توسط تیم سازنده‌ی بازی‌های سونیک (Sonic Team) ساخته می‌شود، یک بازی رایگان برای دو پلتفرم iOS و اندروید است. این بازی که در سبک سایداسکرولینگ رانر دوبعدی (2D Side-Scrolling Runner) است،نام Sonic Runners را یدک می‌کشد. طبق اطلاعاتی که از بازی منتشر شده، سونیک به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می‌کند و فقط کافی است تا با یک انگشت برای انجام دستورات، صفحه را لمس کنیم. بازی المان‌های فراوانی را از گذشته به ارث برده که کوچک‌ترین آن‌ها جمع‌آوری حلقه‌ها و درگیری دوباره با دکتر روبوتنیک است و  در بازی می‌توان با آزاد کردن کاراکترهای قدیمی این مجموعه، با آن‌ها نیز بازی را دنبال کرد. در تیزر معرفی بازی هیچ نمایشی از بازی جدید وجود نداشت و در آن قسمت‌هایی از بازی‌های گذشته‌ی این مجموعه از زمان کنسول سگا جنسیس تا به حال به نمایش درآمد و در آخر آن نیز شعار بازی و سازندگان در مورد این نسخه اعلام شد.
بدو، بپر و پرواز کن «تا به اوج برسی»
با توجه به این شعار انتظار می‌رود تا سگا برنامه‌ی مفصلی برای به اوج بازگرداندن این مجموعه محبوب دارد. تاریخ انتشار بازی بهار ۲۰۱۵ اعلام شده ولی در ماه جاری Sonic Runners در ژاپن منتشر خواهد شد. این بازی رایگان قسمت خرید درون برنامه‌ای دارد تا برای خرید و دستیابی به آیتم‌های ویژه، مبلغی پرداخت کنید. زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده و باید منتظر ماند و دیدتا سگا می‌تواند باری دیگر سونیک را به جایگاه واقعی و دوران طلایی‌اش بازگرداند.

دانلود ویدیو

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده