// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

با این ابزارها و گجت‌ها بهینه‌تر بازی کنید

صنعت بازی‌های رایانه‌ای با افزایش بازی‌های آنلاین و ورزش‌های الکترونیک سریعا درحال تحول است، اما هر کسی توانایی انجام این بازی‌ها در سطح حرفه‌ای را ندارد اما جای ترسی نیست، چرا که ابزار‌ها و گجت‌هایی وجود دارند تا نحوه بازی کردن شما را بهبود ببخشند. با زومجی  همراه باشید.

Elgato Game Capture HD60

Elgato Game Capture HD60 قیمت: ۱۸۰ دلار کمپانی آلمانی الگاتو دستگاهی را ارائه می‌دهد که به وسیله آن می‌توانید ویدئو‌های خود را در وب‌سایت‌هایی مانند توییچ یا آستریم ، استریم کنید. دستگاه نازکی که به اندازه یک اسمارت‌فون است و به عنوان پیوندی بین ویدئو گیم و کامپیوتر شما عمل می‌کند. به همراه نرم افزارهای الگاتو، کاربران می‌توانند ویدئو های خود را با کیفیت 1080p و 60fps ضبط کنند. قابلیت‌های استریم آن به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از وسایل جانبی مانند وبکم یا میکروفون هم استفاده کنند. Game Capture HD60 همچنین برای کنسول‌های نسل جدید مانند ایکس‌باکس وان قابل استفاده است. (و همچنین به شما کمک می‌کند تا تلویزیونی داشته باشید که از کیفیت HD پشتیبانی کند.)

Astro A38

Astro A38قیمت: ۲۳۰ دلار آسترو گیمینگ، کمپانی‌ای که بخاطر محصولاتش در حوضه بازی های رایانه‌ای محبوب است، به دنبال گسترده‌تر کردن طرفدارانش است. A38 یک هدست بدون سیم و روی گوش است که برای بازی‌های موبایل طراحی شده. این هدست که از طریق بلوتوث با دستگاه‌های موبایل جفت می‎شود، می‌تواند با قابلیت جلوگیری فعال نویز، صداهای بیرونی را مسدود کند و همچنین میکروفونی داخلی دارد که مخصوص به تماس های تلفنی است. لایه‌های اسپیکر آن به راحتی بر روی گوش قرار می‌گیرند و قابلیت این را دارند که به هنگام استفاده نکردن از هدست، تخت شوند. این هدست‌ها در دو رنگ سفید و خاکستری هم اکنون موجود هستند و می‌توان به وسیله برچسب‌های مخصوصی آن‌ها را شخصی سازی کرد که برای هر کدام ۲۰ دلار قابل خریداری است. نداشتن پورت ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال سیمی به این معنا است که وقتی باتری این هدست تمام شود، تا شارژ دوباره قابل استفاده نخواهد بود، اما خوشبختانه کمپانی سازنده اعلام کرده است که با هر بار شارژ کامل می توانید به مدت ۲۰ساعت از آن استفاده کنید.

Gunnar Optiks Eyewear

Gunnar Optiks Eyewear قیمت: ۶۹ دلار تا ۹۹ دلار خیره شدن به صفحه نمایش برای مدت زیاد، چه تلویزیون چه کامپیوتر، می‌تواند موجب مشکلات بسیار زیادی برای چشم‌ها شود، مشکلاتی مانند قرمز شدن، خشکی چشم یا سردرد‌های شدید. کمپانی گانر اپتیکس برای رفع خستگی چشم‌ها عینک‌هایی را طراحی کرده است که شامل ویژگی‌های مختلفی می‌شود. تعدادی از این ویژگی‌های منحصر به فرد عبارت‌اند از:  طراحی لنزهای واضح که جریان هوا را محدود می‌کند، رنگ شیشه اختصاصی که بر روی اشعه فرابنفش و رنگ های مصنوعی آبی فیلتر می‌گذارد و همچنین روکشی که باعث کاستن تشعشعات مضر و جلوگیری از خراش افتادن بر روی شیشه می‌شود. برای گیمر ها نیز استایل خاصی طراحی شده که دسته‌های تخت دارد و در آن‌ها هدست مخصوص گیم تعبیه شده است. همچنین نسخه مخصوص تجویز پزشک نیز قابل خریداری است.

Sony Remote Play

Sony Remote Playرایگان سازندگان کنسول‌ها رفته رفته سعی می‌کنند تا از تلویزیون دور شوند و با ساختن نرم افزارهای مختلف، بازی‌ها را به دستگاه‌های موبایل استریم کنند. به همراه نرم افزار ریموت پلی از سوی سونی، دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند بازی‌های خود را بر روی گوشی‌های سونی اکسپریا زد 2 و زد 3 یا تبلت‌های سونی اجرا کنند. بعد از عملیات همگام‌سازی، بازیکنان می‌توانند با استفاده از دوال شاک 4 بازی‌هایشان را بر روی گوشی انجام دهند که البته برای آن باید وسیله‌ای جدا به قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید. قابلیت ریموت پلی فقط به دارندگان پلی‌استیشن 4 و گوشی های اکسپریا زد محدود است و برای استفاده از آن هر دو دستگاه باید از یک شبکه وای‌-فای استفاده کنند، بنابراین نمی‌توانید زیاد از دستگاه فاصله بگیرید اما با این حال استفاده از تلویزیون در خانه آزاد می‌شود.

Turtle Beach XO One

Turtle Beach XO Oneقیمت: ۸۰ دلار هنگامی که در سال ۲۰۱۳ ایکس‌باکس وان عرضه شد، طراحی آن طوری بود که با هدست های داخل بازار سازگار نبود، البته سرانجام مایکروسافت آداپتوری جدا عرضه کرد، اما کمپانی ترتل بیچ در عوض بر روی ساخت خط جدیدی از هدست‌های خود شروع به کار کرد که فقط با کنسول ایکس‌باکس وان سازگاری داشت. این هدست‌های تازه وارد با وزن کم خود و راحتی‌شان انتخاب خوبی هستند. از ویژگی‌های این هدست می‌توان به قابلیت بالا بردن صدای بم و میکروفون قوی آن اشاره کرد که نیاز به بلند حرف زدن به هنگام صحبت با بازیکنان دیگر را رفع می‌کند. برای کسانی که به دنبال هدست‌های پیشرفته‌تری می‌گردند، نسخه ۱۶۰ دلاری هم قابل خریداری است که قابلیت شنوایی فوق العاده بالایی ارائه می‌دهد، ویژگی جذابی که باعث می‌شود صداهای نرم بلندتر پخش شوند، بخاطر همین می‌توانید صدای پای دشمن قبل از رسیدن به شما را بشنوید.

Kontrolfreek Alpha

Kontrolfreek Alphaقیمت: ۱۱ دلار جوی‌استیک‌های کنترلر به کاربران کنسول‌ها اجازه حرکات ۳۶۰ درجه در بازی‌ها می‌دهند، اما سایز کوچک‌شان ممکن است برای برخی اشکالاتی به وجود آورد، برای مثال موقع تیراندازی به یک هدف اشتباه کنند یا یک پیچ‌تند در بازی‌های رانندگی را دست کم بگیرند. زیاد کردن اندازه جوی‌استیک ها به اندازه یک دهم اینچ ممکن است آن‌چنان خوب به نظر نرسد، اما این روکش‌های کمپانی کنترل فریک واقعا می‌توانند به گسترش محدوده حرکات بازیکنان کمک کنند. برتری کوچکی است، اما به بهتر شدن دقت شما کمک می‌کند. این روکش‌ها که برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان طراحی شده‌اند، سطح برآمده‌ای دارند که احتمال لغزش و لیز خوردن را کاهش داده و به بازیکنان کمک می‌کند بهتر در جو بازی بمانند. منبع: The New York Times


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده