نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۶

با برج چالش‌های داینامیک بازی Mortal Kombat X بیشتر آشنا شوید

بازی Mortal Kombat X علاوه بر بخش داستانی و آنلاین رقابتی، دارای یک خصوصیت جدید با نام Factions است که در آن بازیکنان می‌توانند در برج چالش‌ها با چالش‌های متفاوت و پویا رو به رو شوند. با زومجی و اولین اطلاعات از این سیستم همراه باشید.
برج چالش‌های داینامیک Mortal Kombat X باتوجه به برج چالش‌ها در نسخه‌های قبلی این سری ساخته شده، اما در این بازی بازیکنان با چالش‌های داینامیک بیشتری رو به رو خواهند شد. در این بخش سه نوع چالش متفاوت با نام‌های سریع، روزانه و برترین‌ها وجود دارد و برخی از چالش‌ها هرساعت یک بار تغییر پیدا می‌کنند. بخش آنلاین Mortal Kombat X  نسبت به گذشته بسیار خشن‌تر شده است. بازیکنان باید از میان پنج گروه Black Dragon, Brother of Shadow, Lin Kuei, Special Forces و White Lotus یکی را انتخاب و با امتیازات خود گروهشان را به رده‌های بالاتر برسانند. در این بخش بازیکنان با کسب امتیازات بیشتر، می‌توانند جوایز بیشتری را دریافت کنند. هرکاری که در بخش داستانی، رقابتی یا برج چالش ها انجام دهید، تاثیر مستقیم روی امتیازات شما در بخش Factions (گروه‌ها) دارد و به شما برای بردن جوایزهفتگی کمک شایانی می‌کند.
تصویری از گروه‌های مختلف در برج چالش‌های Mortal Kombat X تصویری از گروه‌های مختلف در برج چالش‌های Mortal Kombat X
در یک اقدام جالب دیگر، استودیوی نِدِر‌ریِلم اعلام کرد هر ۲۴ ساعت یک بار  افراد دیگری از دنیای بیگانگان می‌توانند به گروه شما حمله کنند. اِد بون، خالق سری Mortal Kombat توضیحات بیشتری را در رابطه با این خصوصیت در بازی نداد، اما در صحبت‌های خود گفت هر روز اتفاقات جدیدی در بازی رخ می‌دهد که بازیکنان در گذشته آن‌ها را مشاهده نکرده‌اند. طی روزهای اخیر اعلام شد استودیو های‌ولتاژ (High Voltage) مسئول ساخت نسخه‌ی های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی Mortal Kombat X است. استودیو های‌ولتاژ در گذشته مسئول پورت Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، Saints Row IV: Re-Elected و Gat Out of Hell برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و بازی های بیشتر بوده است. کارکردن روی بازی Injustice: Gods Among Us – Ultimate Edition  این اطمینان خاطر را به طرفداران می‌دهد که پورت نسخه‌های نسل قبلی بازی به دستان توانایی سپرده شده است. Mortal Kombat X که نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Mortal Kombat است، تفاوت‌های زیادی را نسبت به گذشته پیدا کرده است. به عنوان مثال برای هر شخصیت سه شیوه‌ی مختلف برای مبارزه در نظر گرفته شده و با انتخاب هرکدام حرکات و استراتژی‌های مبارزان برای حمله به دشمنان تغییر پیدا خواهد کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش Mortal Kombat X را از طریق زومجی مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی های ویژه و محدود بازی، حتما به این مقاله هم سر بزنید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده