نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۵

اخراج برخی از کارکنان شعبه‌ی مونترال اِلکترونیک آرتز

کمپانی اِلکترونیک آرتز روز گذشته در خبری تاکید کرد برخی از کارکنان شعبه‌ی مونترال خود که مسئول ساخت بازی‌های موبایل بودند را اخراج کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اِلکترونیک آرتز در بیانیه‌ی رسمی خود در این رابطه گفت:
برای تطبیق خود با برنامه‌های جدید، برخی تغییرات را در کارکنان شعبه‌ی مونترال ایجاد کردیم. با این کار برخی از کارکنان شغل خود را از دست دادند، اما سعی می‌کنیم بهترین مکان ممکن را برای انتقال آن‌ها پیدا کنیم.
این خبر شایعاتی را مبنی بر بسته‌شدن استودیو مونترال اِلکترونیک آرتز که وظیفه‌ی ساخت بازی‌های موبایل را برعهده دارد را موجب شد، اما این کمپانی ساعاتی بعد تمام این شایعات را رد کرد. اگر شایعات واقعیت داشته باشد، اِلکترونیک آرتز احتمالا استودیو راکِت‌ اِسکویید خود را در طی روزهای اخیر تعطیل کرده است، اما با این حال هنوز هم این خبر به تایید رسمی این کمپانی نرسیده است. یکی از کارکنان راکِت‌ اِسکویید که ادعا می‌کند در این استودیو کار کرده، در حساب‌شخصی خود تعطیلی این استودیو را تایید کرده است:
کارکردن با تمام دوستان خوبم در بخش موبایل راکِت‌ اِسکویید برای من لذت‌بخش بود. با این حال استودیو راکِت‌ اِسکویید دیگر تعطیل شده است.
ساعاتی بعد سخنگوی اِلکترونیک آرتز در صحبت‌های مبهم خود در این رابطه گفت:
این جدایی‌ها مربوط به تیم تولید بازی‌های موبایل در شعبه‌ی مونترال بود و هیچ تغییری را در روند تولید بازی‌های ما ایجاد نمی‌کند. در حال حاضر هیچ صحبتی را در رابطه با جزئیات این جدایی‌ها نمی‌کنیم.
راکِت‌ اِسکویید به عنوان تیم پشتیبانی استودیو مونترال در زمینه‌ی تولید بازی، بحث‌های مربوط به پلتفرم‌ها، عرضه‌ی بازی، مصاحبه‌ی زنده و اطمینان خاطر از کیفیت بازی عمل می‌کند. منبع: Gamesindustry


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده