نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵

ساخت بازی Homefront: The Revolution همچنان ادامه دارد

برخلاف شایعاتی که مبنی بر منتفی شدن ساخت بازی Homefront: The Revolution به گوش می‌رسد، موریس تَن، مدیر ارتباطات استودیو دامبوستِر (شعبه‌ی سابق بریتانیا کرایتک)، این خبر را رد و اعلام کرد روند ساخت بازی در حال پیشروی است. با زومجی همراه باشید.
طرفدارانی که مانند دو بازی Prey 2 و Duke Nukem Forever نگران منتفی شدن ساخت Homefront: The Revolution بودند، به فروم نئوگف رفتند و سوالاتی را در این رابطه پرسیدند. تَن در پاسخ به این طرفداران گفت:
Homefront: The Revolution هم‌اکنون در استودیو دامبوستر در دست تولید قرار دارد. برخی اوقات سوالاتی مبنی بر منتفی شدن ساخت بازی و تبدیل شدن آن به سرنوشت بازی هایی چون Prey 2 و Duke Nukem Forever به گوش ما می‌رسد.خیالتان راحت باشد، روند تولید بازی همچنان ادامه دارد و در ادامه هم منتفی نخواهد شد.
Homefront: The Revolution ابتدا در سال ۲۰۱۴ و توسط کمپانی تی‌اِچ‌کیو (THQ) معرفی شد. پس از ورشکسته‌شدن این کمپانی، کرایتک حق‌امتیاز این بازی را از تی‌اچ‌کیو خرید و روند تولید بازی را در دست گرفت. با این حال کرایتک اواخر سال ۲۰۱۴ با مشکلات مالی زیادی رو به رو شد و حق‌امتیاز این بازی را به کمپانی دیپ‌ سیلور فروخت. Homefront: The Revolution هم‌اکنون توسط استودیو دامبوستر در دست تولید قرار دارد. در سال ۲۰۱۴ فَسِهَت سَلیم، تهیه‌کننده Homefront: The Revolution تایید کرد این بازی ادامه‌ای بر قسمت اول آن که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد نیست و داستان و شیوه‌ی بازی کردن جدیدی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. Homefront: The Revolution قرار است در سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. با این حال و با توجه به اتفاقاتی که اخیرا برای این بازی رخ داده، بعید به نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۵ شاهد انتشار این بازی باشیم. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده