// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰

آخرین گزارشات مالی یوبی‌سافت منتشر شد: ۵ بازی بزرگ برای ۲۰۱۵

امروز کمپانی یوبی‌سافت در طی کنفرانسی از آمار و ارقام مالی خود برای سه ماه گذشته رونمایی کرد و همچنین از برنامه‌های خود برای سال میلادی پیش رو سخن گفت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
طبق گفته‌های یوبی‌سافت ده میلیون نسخه از دو بازی Assassin’s Creed Unity و Assassin’s Creed Rogue با هم توزیع شده است. آنها همچنین قصد دارند تا در ماه می (اردیبهشت-خرداد) اطلاعات بیشتری در رابطه با ۵ بازی بزرگ و جدید خود ارائه خواهد کرد. این کمپانی آمار دقیقی از فروش هر کدام از بازی‌های خود ارائه نداد اما Far Cry 4 به نظر می‌رسد وضعیت خوبی داشته باشد چرا که ۷ میلیون نسخه از آن برای خرده فروشان ارسال شده. این درحالی است که The Crew فقط در عرضه‌ی دو میلیون نسخه موفق بوده است. در طی این کنفرانس که با نام همایش سرمایه گذاران برگزار شد، ایوس گیلموت، مدیر اجرایی یوبی‌سافت درمورد مشکلات بازی Assassin’s Creed Unity در هنگام عرضه صحبت کرد و گفت قدرت انتقال کنسول‌ها به سازنده ضربه زد و مجبور شدند تا کل موتور بازی را دوباره طراحی کنند.
ما سعی می‌کنیم تا موتوری بسازیم که از کل توانایی کنسول‌ها بهره ببرد و در رابطه با موتور یونیتی ما مجبور شدیم تمام موتور را دوباره از نو بسازیم. واقعا برای اعضای گروه دردآور بود چرا که باید کل ساختار موتور را دوباره از ابتدا طراحی می‌کردند و در رابطه با این بازی، یک سری چیزها در ابتدا بی نقص نبودند اما بالاخره موتور ساخته شد و کمک خواهد کرد تا بازی‌های آینده‌مان به خوبی بدرخشند. این‌ها قدم‌هایی هستند که ما باید برای بوجود آوردن نوآوری برداریم و شاید گاهی اوقات رنج آور باشند، اما باعث تضمین کیفیت کلی بازی‌های آینده‌مان خواهد شد.
Assassins Creed ،The Division و آخرین بازی از مجموعه Rainbow Six Siege هنوز برای عرضه در سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده‌اند. به طور کلی ۵ بازی بزرگ یا AAA وجود خواهد داشت که دو تای آنها هنوز معرفی نشده است. اطلاعات بیشتری در رابطه با پلتفرم‌های میزبان و زمان عرضه این دو بازی در ماه می (اردیبهشت-خرداد) منتشر خواهد شد. در طی این کنفرانس گیلموت همچنین اعلام کرد که فیلم سینمایی Assassin’s Creed در مرحله تولید قرار دارد و برای اکران در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. یوبی‌سافت همچنین با افزایش ۱۵۷ درصدی در بخش فروش دیجیتالی رو به رو بوده که معادل می‌شود با درآمدی به ارزش ۱۳۸ میلیون یورو در طی این سه ماهه و اگر بخواهیم به صورت کلی در نه ماهه گذشته حساب کنیم آن‌ها با درآمدی معادل ۲۷۴ میلیون یورو (۳۱۲ میلیون دلار) رو به رو بوده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است. فروش دیجیتالی به طور کلی ۲۱ درصد از تمامی فروش این سه ماه یوبی‌سافت را در بر داشته است که در مقایسه با رقم ۱۵ درصد سال پیش یک پیشرفت به حساب می‌آید. همچنین فروش بازی‌های قدیمی یوبی‌سافت با ۲۶ درصد رشد مواجه شده است که این رشد، رقمی معادل ۶۷ میلیون یورو (۷۶ میلیون دلار) برای این سه ‌ماه را برای یوبی‌سافت به ارمغان آورده است. برای کل سال مالی، این رقم به ۶ درصد افزایش پیدا کرد که معادل با ۱۸۲ میلیون یورو ( ۲۰۷ میلیون دلار) است. به طور کلی یوبی‌سافت در این سه ماه مالی که در تاریخ دهم دی ماه به پایان رسید، توانست درآمدی معادل با ۸۱۰ میلیون یورو (۹۲۴ میلیون دلار) بدست آورد که نسبت به سال پیش افزایشی ۵۶ درصدی داشته است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده