// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰

ایکس‌باکس وان بیشترین میزان فروش نرم‌افزار را در ماه ژانویه داشته است

طبق آخرین گزارش گروه معتبر NPD، کنسول ایکس‌باکس وان مایکروسافت ماه ژانویه‌ی خوبی را همانند ماه‌های دسامبر و نوامبر پشت سر گذاشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
گزارشات NPD هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و ایکس‌باکس وان توانسته میزان فروش نرم‌افزار بالایی را در این ماه کسب کند. مایکروسافت در این باره نوشت:
در ماه ژانویه فروش کنسول ایکس‌باکس وان و بازی‌های آن از هر پلتفرم دیگری بیشتر بوده است.
هنوز گزارشات NPD به صورت کامل در دسترس قرار نگرفته است و مایکروسافت به عنوان اولین نفر این بیانیه را منتشر کرد. باید منتظر واکنش سونی باشیم تا قاطعیت موضوع ثابت شود. اما این‌طور که به نظر می‌رسد کنسول ایکس‌باکس وان برای سومین ماه متوالی نمی‌تواند لقب پرفروش‌ترین کنسول ماه را از آن خود کند. با این وجود، واکنش مایکروسافت بسیار مثبت بوده و اعلام کرده که مدت زمان انجام فعالیت‌های گیمینگ ماه ژانویه در ایکس‌باکس لایو ۲۲ درصد افزایش یافته است. مایک نیکولز، معاون بخش بازاریابی مایکروسافت گفت:
ما از طرفداران وفادار خود برای ادامه‌ی حمایت‌هایشان سپاسگزاری می‌کنیم. با ارائه‌ی ایکس‌باکس‌ وان به قیمت مخصوص ۳۵۰ دلار در آمریکا، برنامه‌‌ریزی بی‌سابقه برای عرضه‌ی بازی‌های انحصاری همانند Fable Legends, Halo 5: Guardians, Rise of the Tomb Raider و Forza Motorsport 6 و همچنین بازی‌های Third-Party زیادی مانند Battlefield Hardline, Evolve و The Witcher 3: Wild Hunt که همگی در سال جاری میلادی عرضه می‌شوند، می‌خواهیم سالی شگفت‌انگیز را برای طرفداران ایکس‌باکس رقم بزنیم.
در ماه نوامبر بود که کنسول ایکس‌باکس وان توانست برای اولین بار فروش بهتری نسبت به رقیب دیرینه‌ی خود، پلی‌استیشن 4 داشته باشد و پس از آن عملکرد خوب خود را در ماه دسامبر ادامه داد و مایکروسافت مدعی بود که این میزان فروش خوب کنسول در ماه بعد نیز ادامه پیدا خواهد کرد. نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ عملکرد مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده