// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷

شایعه: رزولوشن بیشتر بازی The Division در پلی‌استیشن 4 نسبت به ایکس‌باکس وان

تیدوکس، یکی از شناخته شده‌‌های صنعت بازی، اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی موردانتظار استودیو‌ی یوبی‌سافت مسیو (Ubisoft Massive)، در حساب توئیتر خود منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.
طبق گفته تیدوکس این بازی مورد انتظار و چند پلتفرمی در کنسول پلی‌استیشن 4، رزولوشن بالاتری نسبت به ایکس‌باکس وان  خواهد داشت.‍ طبق توئیت منتشر شده در حساب کاربری تیدوکس، Tom Clancy's: The Division برروی پلی‌استیشن 4، 1080p و بروی ایکس‌باکس وان 900p اجرا می شود. در این توییت آمده است:
The Division رزولوشن بالاتری در پلی‌استیشن 4 نسبت به ایکس‌باکس وان دارد. 1080p درمقابل 900p.
نباید فراموش کرد که این اطلاعات از کانالی غیررسمی منتشر شده و بهتر این است که فعلا با دید شایعه به آن نگاه کنیم. در مصاحبه‌ای که سایت گیم‌اسپات با مارتین هالت‌بِرگ داشته است. مارتین به قابل رفع بودن مشکلات در هر کنسول اشاره می کند.
ما هر کنسول و هر پلتفرم را با نسخه خود در نظر می‌گیریم. ما در تلاش هستیم تا بهترین تجربه را برای شما بر روی هر پلتفرم مهیا کنیم تا از آزار شما در هنگام بازی جلوگیری شود.
در اینکه یوبی‌سافت شرکت بدقول است شکی نداریم. این ناشر سابقا در بازی‌هایی مانند Watch Dogs و یا Assassin's Creed بدقولی‌هایی هم درزمینه کیفیت ساخت و هم در زمینه رزولوشن بازی داشته است. حال باید منتظر ماند تا این کمپانی بزرگ در صنعت بازی‌ اطلاعات دقیق‌تری در رابطه با The Division منتشر کند. برای اطلاعات بیشتر شما را به خواندن پیش‌نمایش The Division به قلم آقای طلایی دعوت میکنم. دیدگاه‌های خودتان را با زومجی در میان بگذارید. آیا پایین یا بالا بودن اندک رزولوشن یک بازی برای شما اهمیت دارد؟ آیا این موضوع می‌تواند به تنهایی باعث شود شما یکی از کنسول‌های نسل هشتم را به دیگری برای خرید ارجعیت دهید؟ منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده