نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱

تصاویر جدید Rise of the Tomb Raider گرافیک و اتمسفر زیبای بازی را نشان می‌دهد

اخیرا تصاویر جدیدی از بازی مورد انتظار Rise of the Tomb Raider منتشر شده که گرافیک و محیط‌های بسیار زیبای بازی را نشان می‌دهد. با زومجی و این تصاویر همراه باشید.
در این تصاویر که می‌توانید آن‌ها را در گالری پایین مشاهده کنید، می‌توانی محیط‌های برفی، خرسی وحشی و گرافیک و جزئیات بسیار زیبای بازی را تماشا کنیم. اما نکته‌ی قابل توجهی که در این تصاویر پیدا است، جراحی‌پلاستیکی است که روی صورت لارا انجام شده است! باتوجه به این تصاویر می‌توانیم مشاهده کنیم صورت لارا نسبت به نسخه‌ی قبلی این بازی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد دست‌خوش تغییراتی شده است. آیا شما از این تغییرات استقبال می‌کنید؟ در قسمت نظرات می‌توانید نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید:البته بازی Rise of the Tomb Raider تنها به مناطق یخی و برفی محدود نمی‌شود، برایان هورتون، کارگردان Rise of the Tomb Raider در رابطه با محیط‌های این بازی گفت:
بیرون از مناطق سردسیر سیبری محیط‌های خشک و کویری دیگری هم وجود دارد. محیط‌های بازی تنها به مناطق برفی و یخی محدود نمی‌شود و در حال حاضر هم نمی‌توانم وارد جزئیات بیشتری شوم، اما آب و هوا و دمای متفاوت برای تنوع آب و هوایی بازی بسیار مهم و حیاتی است.
کریستای داینامیک به تکنولوژی اختصاصی خود برای تولید برف‌های بازی افتخار می‌کند. لارا برای عبور از مناطقی که با برف سنگین مواجه شدند باید از ابزار خود استفاده کنند. حیوانات روی برف‌های ردپای خود را به جای می‌گذارند و لارا برای یافتن محل اقامت آن‌ها می‌تواند از این ردپاها استفاده کند. با این حال اگر هوا برفی باشد، پس از مدتی این ردها توسط برف پوشانده می‌شوند. Rise of the Tomb Raider شما را در نقش لاراکرافت که اتفاقات نسخه‌ی قبل در یاماتای حسابی حواس وی را پرت کرده، قرار می‌دهد. در این بازی وی به دنبال راز فناناپذیری در یخبندان‌های سیبری است. مبارزه‌ی لارا در این بازی هم با طبیعت ناشناس محیط و هم آسیب‌های روحی که در نسخه‌ی قبلی با آن‌ها مواجه شده است. Rise of the Tomb Raider که در انحصار زمانی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان است، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. استودیو کریستال داینامیک سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی و استودیو نیکسِس سافتور سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این بازی است. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده