نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۲

بازی Project CARS باری دیگر تاخیر خورد

استودیو اِسلایتی مَد ساعاتی پیش در خبری تایید کرد بازی Project CARS باری دیگر تاخیر خورده و این بار در تاریخ ۲ آپریل (سیزده فروردین) در اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اِسلایتی مَد باری دیگر هیچ تاریخی را برای عرضه نسخه‌ی Wii U بازی Project CARS اعلام نکرده و تنها اعلام کرد این نسخه در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. ایان بِل، مدیر اِسلایتی مَد در رابطه با دلیل تاخیر چندباره‌ی این بازی گفت:
می‌دانیم که طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی Project CARS هستند و تغییردادن تاریخ‌ انتشار بازی هم تصمیم آسانی نبود. با این‌حال اطمینان داریم این تاخیر در ارائه‌ی بهترین تجربه به طرفداران به ما کمک می‌کند. زمانی که Project CARS در ماه آپریل منتشر شد، به شما قول می‌دهیم این صبر و انتظار ارزش خود را داشته است.
بازی Project CARS ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما با تاخیری که بر آن وارد شد تاریخ انتشار بازی به ماه مارس انتقال یافت. درحالی که اولین تاخیر بازی برای بهینه‌سازی‌های لازم روی گرافیک بسیاربالای بازی انجام شده بود، دلیل دومین تاخیر وارد رقابت نشدن با بازی‌های بزرگی چون Forza Horizon 2 و Driveclub در تعطیلات سال نوی‌ میلادی بود. بازی Project CARS که به دلیل گرافیک بسیار زیبای خود از محبوبیت خاصی برخودار است، در تاریخ سیزده فروردین برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده