نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۵

صحبت‌های مدیر Ready At Dawn در رابطه با نمرات جنجالی The Order: 1886

بازی The Order: 1886 روز گذشته سرانجام پس از مدت‌ها انتظار منتشر شد و زیاد با واکنش خوب منتقدان رو به رو نشد. اَندریا پَسینو، مدیرعامل استودیو رِدی اَت دان اخیرا مصاحبه‌ای را در رابطه با انمرات این بازی انجام داده که در ادامه می‌توانید صحبت‌های وی را مشاهده کنید. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
پسینو در صحبت‌های خود در این رابطه گفت:
مقصر اصلی این مسئله خودمان هستیم. در برخی نقاط، مشخص است که ما نتوانستیم به خوبی منظور خود را برسانیم. شاید در حال‌حاضر ما توانایی رساندن منظور خود را نداشتیم. به نظر می‌رسد برخی‌ها به جای یافتن ایراد در بازی، دنبال پیداکردن دروغ و فریب هستند. فکرکنم ما از همان ابتدای معرفی بازی نظر و دیدگاه خود را نسبت به کاری که در حال انجام آن هستیم اعلام کردیم. در زمان معرفی بازی، مردم باور نکردند ویدیو منتشرشده واقعی است و پس از آن ماجرای کاهش گرافیک بازی آغاز شد. تمام مردم نظرات متفاوتی دارند و بازی متفاوتی را می‌خواهند و مطمئنا بازی ما هم نمی‌تواند تمام مخاطبان را راضی کنید. فکرکنم برخی از کاربران از تجربه‌ی این بازی لذت بسیار زیادی ببرند و برخی دیگر شدیدا نسبت به آن نفرت بورزند. امیدوارم در آینده دیدگاه خود را نسبت به چیزی که دوست داریم ارائه دهیم شفاف‌تر کنیم تا همه در رابطه با آن تصمیم بگیرند و کمی هم به کاری که ما انجام می‌دهیم اعتماد داشته باشند.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تا امروز توانسته‌اید بازی The Order: 1886 را تجربه کنید؟ اگر این چنین است نظرات خود را در رابطه با تجربه‌ای که داشتید با ما در میان بگذارید. اما در طی روزهای آتی، می‌توانید منتظر نقد و بررسی اختصاصی بازی The Order: 1886 در وبسایت زومجی باشید. منبع: Youtube


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده