// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵

احتمالا شخصیت بعدی Mortal Kombat X یک تفنگ‌دار نقاب‌زن خواهد بود

به نظر می‌رسد یکی دیگر از شخصیت‌‌های جدیدی که قرار است به بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat X اضافه شود، مشخص شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا در جریان جزئیات این خبر قرار گیرید.
این شخصیت جدید یک تفنگ‌دار نقاب‌زن است که اِرون بِلَک نام دارد و در کتاب‌های کمیک Mortal Kombat حضور داشته است. بِلَک یک تفنگ‌دار وحشی است که کلاه لبه‌دار پهن، غلاف تفنگ چرمی، کمربند مهمات و کُت چرمی از ویژگی‌های ظاهری او محسوب می‌شود و می‌تواند یکی از مرگبار‌ترین رقبا برای سایر شخصیت‌های بازی همانند ملینا باشد. طراحی، نام و ویژگی‌های بِلَک باعث می‌شود که او بتواند جزو یکی از شخصیت‌های جدید Mortal Kombat X باشد که هنوز معرفی نشده است. پیش از این نیز در سری بازی Mortal Kombat از شخصیت‌های تفنگ به دست همانند کورتیس و استرایکر که Mortal Kombat 3 معرفی شدند، استفاده می‌شد.

اوایل این هفته نِدِر‌ریِلم، استودیوی سازنده‌ی بازی تایید کرد که هیچ نسخه‌ی دمویی برای این بازی منتشر نخواهد شد. همچنین اعلام شده بود که اواخر این ماه منتظر رونمایی از یک شخصیت جدید برای Mortal Kombat X باشند. اگر می‌خواهید با نسخه‌های محدود و ویژه‌ی بازی آشنا شوید، می‌توانید بر روی این لینک کلیک نمایید.

به طور حتم زمانی که صحبت از خشونت در بازی‌های ویدئویی می‌شود، همه سری بازی‌های Mortal Kombat را نماد آن می‌دانند. سری بازی که به دلیل داشتن خشونت بی حد و مرزش زبان‌زد عام و خاص است. جدیدترین نسخه‌ی معرفی شده این سری بازی در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که این بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه بر روی کنسول های نسل هشتمی اجرا می شود. آیا شما دوست دارید که این تفنگ‌دار نقاب‌زن به شخصیت‌های Mortal Kombat X اضافه شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده