نویسنده: زومجی زومجی
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

مایکروسافت: ایکس‌باکس وان روش تازه‌ای را در رویداد E3 2015 پیش خواهد گرفت

به گفته یکی از اعضای ارشد مایکروسافت، کنسول ایکس‌باکس وان با راه و روش جدیدی در E3 2015  ظاهر می‌شود. همراه زومجی باشید.
زمان زیادی تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدیویی در دنیا یعنی نمایشگاه E3 باقی نمانده است. تا چند ماه آینده، می‌توان شاهد معرفی بازی‌هایی بود که بسیاری از مخاطبان این صنعت بزرگ را به وجد خواهد آورد. مایکروسافت نیز همچون سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور خواهد یافت و به نظر می‌رسد قصد دارد علاقه‌مندان به این رویداد را شگفت‌زده کند. آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) مسئول بخش بازاریابی ایکس‌باکس در مایکروسافت، در جدیدترین صحبت‌های خود در The Inner Circle Podcast جزئیات جدیدی را از نحوه حضور مایکروسافت در این نمایشگاه بیان کرده است. به نظر می‌رسد آن‌ها در طول برگزاری کنفرانس خود، قصد دارند نمایش جذابی را ارائه کنند:
ما عاشق E3 هستیم. این نمایشگاه واقعا یک زمان فوق العاده شگفت انگیز برای ما است، زیرا می‌توانیم با طرفداران از نزدیک تعامل داشته باشیم. درحال حاضر اخبار زیادی برای E3 امسال در دست داریم و فکر می‌کنم طرفداران هم خواهان آن اخبار هستند، اما همیشه درمورد اینکه چه مقدار از خبر را قبل از E3 منتشر کنیم، بحث‌هایی داریم. زیرا شما می‌خواهید با بیان این اخبار در لحظه موعود، آن را به یک لحظه خاص تبدیل کنید. درواقع این مثل رویداد Super Bowl در صنعت بازی‌های ویدیویی است.
وی در ادامه می‌گوید بازیکنان ایکس‌باکس وان باید در مورد چیزهایی که قرار است مایکروسافت در این کنفرانس به نمایش می‌گذارد، خوشحال باشند. به گفته او، دلیل این خوشحالی می‌تواند بازی‌ها و البته امیدی باشد که آن‌ها درمورد جذب مخاطبان جدید با به کار گیری ایده‌هایی نو، در سر دارند:
انتظار شگفتی‌های زیاد و از طرفی دیگر صحبت‌های زیاد از سوی ما، در رابطه با بازی‌ها را داشته باشید. اگر شما از دارندگان ایکس‌باکس هستید، فکر می‌کنم مراسم را بسیار خوشحال ترک خواهید کرد و از سرمایه گذاری خود در ایکس‌باکس وان، راضی خواهید بود. از طرفی اگر درمورد خرید یک دستگاه ایکس‌باکس وان مردد هستید، امیدوارم این نمایش و بازی‌هایی که در آن رونمایی می‌کنیم، تصمیم شما برای خرید این دستگاه را قطعی کند.
گرینبرگ در ادامه می‌گوید باید در نمایش امسال انتظار چیزی متفاوت را داشته باشیم زیرا مایکروسافت، درحال کار بر روی روشی متفاوت برای نمایش امسال است:
هم اکنون ما درحال کار هستیم و تیم‌های من درحال انجام دادن بخش اعظمی از این کار با کمک دیگر تیم‌های درونی مایکروسافت هستند و من درمورد امسال، احساس بسیار خوبی دارم. ما تعدادی ایده متفاوت برای چیزهایی متفاوت در نمایشگاه امسال در سر داریم. البته باید بگویم ما تا کنون چنین کارهایی را انجام نداده‌ایم پس باید تا زمانی که آن را به صورت کامل به نمایش می‌گذاریم، صبر کنید. اما فکر می‌کنم قرار است با شیوه‌ای در E3 امسال حضور داشته باشیم که کمی متفاوت‌تر است. من واقعا درمورد آن هیجان زده هستم.
باید تا E3 امسال صبر کنیم و دستاوردهای مایکروسافت در این مدت زمان را شاهد باشیم. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده