نویسنده: زومجی زومجی
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵

گریم بوید: ایکس‌باکس وان با بازی‌های خود برنده رقابت خواهد شد

رئیس بخش بازاریابی اجتماعی ایکس‌باکس در انگلستان، درمورد بازی‌های این پلتفرم، کنسول Wii U و فیل اسپنسر صحبت کرده است. همراه زومجی باشید.
گریم بوید (Graeme Boyd) رئیس بخش بازاریابی اجتماعی ایکس‌باکس در انگلستان، اعتراف می‌کند که ایکس‌باکس وان در سال اول خود، زمان بسیار سختی را سپری کرده است. اما هم اکنون او درمورد جایگاه فعلی کنسول در بازار، احساس خشنودی می‌کند و به گفته او، دلیل این موفقیت،  فیل اسپنسر (Phil Spencer) و مدیریت او در بخش ایکس‌باکس است. او این صحبت‌ها را در جدیدترین پادکست Rectify Gaming انجام داده است.
ما در مورد جایگاه فعلی خود - در مقایسه با گذشته - احساس بسیار خوبی داریم. می‌دانید، فکر نمی‌کنم این موضوع که ما سال اول بدی را داشته‌ایم، چیزی شبیه به یک راز باشد و همه آن را می‌دانند. درواقع بهتر است بگویم چالش‌های زیادی در راه ما وجود داشت. فکر می‌کنم تعدای از تغییرات، بروزرسانی‌ها و توجه به نظرات مردم، ما را در مکان بهتری که هم اکنون در آن هستیم، قرار دادند. به نظر من فیل اسپنسر فردی بسیار عالی برای هدایت تیم ایکس‌باکس است، زیرا او فردی است که در درجه نخست در قلب و ذهن خود، به منافع مخاطبین (گیمرها) اهمیت می‌دهد. به نظر من این موضوع واقعا عالی است و فکر می‌کنم از این به بعد می‌تواند ایکس‌باکس را به جایگاه بسیار بهتری منتقل کند. هم اکنون کارهای بسیاری زیادی برای انجام دادن داریم، اما فکر می‌کنم لیست بسیاری خوبی از بازی‌هایی داریم که به زودی عرضه می‌شوند. به نظر من ما لیست بسیار خوبی از بازی‌ها را در سال گذشته در اختیار داشتیم و امسال هم تعدادی از بهترین بازی‌های انحصاری، موارد اختصاصی و بازی‌های چند پلتفرمی بزرگ را در لیست عرضه خواهیم داشت. اگر قصد دارید کنسولی را خریداری کنید که بازی‌های قوی‌تری را در اختیار دارد، انتخاب من ایکس‌باکس وان خواهد بود.
بوید همچنین در ادامه درموردبازی‌هایی که برای عرضه بر روی Wii U در نظر گرفته شده‌اند، صحبت کرد:
Wii U لیست بسیار خوبی از بازی‌هایی که قرار است بر روی آن عرضه شوند را در اختیار دارد. بدون شک آن‌ها را بررسی می‌کنم و مشتاقم تا ببینم چه چیزهایی در سال جاری برای این پلتفرم عرضه می‌شود.
بعد از آن، در این گفتگو از وی درمورد اهمیت بازی‌های انحصاری و محصولات جدید پرسیده شد. این افراد از او پرسیدند که آیا او با این مساله که وجود اینگونه بازی‌ها در پیروز شدن یک کنسول نقش حیاتی دارند، موافق است؟
بله کاملا موافق هستم. فکر می٬کنم این روزها، تعدادی از متفاوت‌ترین روزها میان کنسول‌ها هستند و این دقیقا دلیل اصلی این است که مردم چندین کنسول را خریداری می‌کنند. به نظرم این موضوع بسیار عالی است. با این کار، شما می‌توانید تجربه‌های مختلفی را در اختیار داشته باشید. پس این کار بسیار ارزشمند است. این، دقیقا همان جایی است که ما در آن قوی بودیم. فکر می‌کنم سال پیش تعداد زیادی از بازی‌ها انحصاری بسیار خوب و قوی را در اختیار داشتیم، محصولاتی که در محدوده متفاوتی بوده‌اند. اگر آن‌ها را به محصولاتی که بر روی چند پلتفرم عرضه می‌شوند (به علاوه ایکس‌باکس وان) اضافه کنید، به ترکیب عالی خواهید رسید. من به این موضوع اهمیت می‌دهم و بسیار امیدوار هستم. زیرا درمورد بازی‌های جدید به صورت اختصاصی در آینده صحبت خواهیم کرد. دقیقا نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم همه ما در درون خود در تیم ایکس‌باکس، اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم. پس خوشبختانه در آینده، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.
پاسخ مثبت بازار به بازی‌های ایکس‌باکس وان در سال جاری، بسیار جالب خواهد بود، چرا که این کنسول، از زمان عرضه خود راه زیادی را پشت سر گذاشته است. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده