// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۸

بازی Forza Motorsport 6 شما را نا امید نخواهد کرد

بعد از مراسم Detroit Auto Show مایکروسافت در رابطه با Forza Motorsport 6 سکوت اختیار کرده بود. اما دیروز دو مدیر ارشد بازاریابی ایکس‌باکس با شرکت در پادکستی به سوالات مجری در رابطه با تاریخ عرضه‌ی Forza Motorsport 6 پاسخ دادند. با زومجی همراه باشید.
دیروز گریِم بوید (Graeme Boyd) مدیر بازاریابی اجتماعی ایکس‌باکس و آیرون گرینبِرگ (Aaron Greenberg) مدیر بازاریابی جهانی ایکس‌باکس صحبت کوتاهی در رابطه با بازی Forza Motorsport 6 در پادکست The Inner Cricle داشته اند. گریِم بوید اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه‌ی بازی نداده است. اما او گفت که بازی به هیچ عنوان نا امید کننده نخواهد بود:
می‌خوام روی این تاکید کنم که  تیم توسعه دهنده ترن تِن (Turn 10) در ارتباط با جامعه خوب است و در مورد موضوعات مختلف با آنها صحبت می‌کنند. چیزی که می‌خوام بگم اینه که کسی در مورد این بازی نا امید نخواهد شد.
از طرف دیگر گرین‌برگ لیستی از بازی‌هایی که تعطیلات امسال عرضه می‌شوند را منتشر کرده است و چیزی که همه منتظرش هستند یعنی عرضه‌ی Forza در این لیست تصدیق شده است. به شخصه نمی توانم انکار کنم که در مورد Forza Motorsport 6 هیجان‌زده نیستم. Forza 6 دیگر یک بازی در زمان انتشار کنسول نیست به همین دلیل این یک فرصت بزرگ برای استودیو  تورن تِن است. درکل Forza GT جدید خوب به نظر می‌آید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده