// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹

تاریخ انتشار جدید بازی Project CARS مشخص شد

استودیوی «اسلایتلی مد» و کمپانی باندای نامکو امروز تایید کردند که بازی Project CARS در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۹۳ عرضه خواهد شد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
این تغییر در تاریخ انتشار طبق گفته‌های استودیوی سازنده تماما به دلیل انجام اصلاحات پایانی بر روی بازی در نظر گرفته شده است، چرا که آن‌ها قصد دارند بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان فراهم کنند. ایان بل، رئیس استودیوی اسلایتلی مد در طی بیانیه‌ای اعلام کرد که:
تغییر در تاریخ انتشار بازی تصمیم ساده‌ای نبود، چرا که می‌دانیم طرفداران‌مان برای تجربه Project CARS به شدت مشتاق هستند، اما ما باور داریم که این روزهای اضافی به ما این امکان را می‌دهد تا بهترین تجربه ممکنی که لایق طرفداران‌مان است را ارائه دهیم. من به شما اطمینان می‌دهم که وقتی در تاریخ مشخص شده بازی را تجربه کنید متوجه خواهید شد که این صبر کردن ارزشش را داشته است.
Project CARS جزو بازی‌های مسابقه‌ای بلند پروازانه‌ای است که از همان روز اول معرفی با گرافیک خیره کننده خود توانست بازیکنان بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند. باید دید که آیا در بخش گیم‌پلی نیز سازندگان توانسته‌اند آن ظرافت را به خرج دهند یا نه. این بازی در تاریخ ۱۳ فروردین سال ۹۴ بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده