نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰

عرضه بازی ایرانی Shadow Blade: Reload برای استیم، کنسول‌های نسل هشتم و ویتا

بازی ایرانی Shadow Blade که پیش از این برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده بود حالا پس از موفقیت‌های بزرگی که به دست آورد قصد دارد تا با نسخه Shadow Blade: Reload راه خود را به کنسول‌های دستی و خانگی باز کند. در ادامه با جزییات خبر و عکس‌های این بازی همراه زومجی باشید.
استودیو Dead Mage که شعبه خارجی استودیو ایرانی فن‌افزار شریف به حساب می آید، قصد دارد تا نسخه جدید سری بازی Shadow Blade را برای کنسول‌های خانگی و دستی نیز عرضه کند. بازی Shadow Blade که پیش از این فقط برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس بود، توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. اگر با استودیو فن‌افزار شریف آشنایی ندارید همین بس که این استودیو مسئولیت ساخت بازی ایرانی گرشاسب را بر عهده داشت و پس از آن به ساخت بازی Shadow Blade برای تلفن‌های هوشمند پرداخت. Shadow Blade توانست با استقبال بازیکنان و روی باز منتقدین مواجه شود و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۴ مطرح شود. زومجی نیز این بازی را در لیست بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۴ قرار داد.  Shadow Blade: Reload  جدیدترین ساخته استودیو دِد مِیج است که برای ویندوز، مک و لینوکس ساخته شده است و هم اکنون از طریق فروشگاه استیم قابل دریافت است. البته این بازی هنوز به صورت رسمی در استیم عرضه نشده و در مرحله آزمایشی قرار دارد. Shadow Blade: Reload مانند نسخه قبلی که برای تلفن‌های هوشمند عرضه شد، یک بازی دید-کناری و در سبک اکشن/پلتفرمینگ است که به داستان یک نینجا و شمشیرزنی‌های او در محیطی کمیکی می‌پردازد. این بازی از گیم‌پلی سریع و مهیجی بهره می برد و دارای مراحل کامل داستانی نیز هست. Shadow Blade: Reload از ۷ مرحله تشکیل می‌شود و علاوه بر قسمت داستانی، از قسمت چالش‌برانگیز دیگری نیز تشکیل شده است که باید در مراحل مختلف این بخش با دشمنان بجنگید.

دانلود ویدیو

یکی از نکات قابل توجه این بازی، ویرایشگر مراحل آن است. با کمک این ویرایشگر می‌توانید مراحل دلخواه خود را طراحی کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما امروز خبردار شدیم که فن‌افزار شریف و استودیو دِدمیج قصد دارند این بازی را علاوه بر پلتفرم‌هایی که نام برده شد، استودیو سازنده بازی در صفحه  فیسبوک بازی Shadow Blade  به عرضه این بازی برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان و نینتندو Wii U اشاره می‌کند. اگرچه هنوز اطلاعات دیگری از نحوه و تاریخ عرضه این بازی روی کنسول‌ها خبری در دسترس نیست، اما عرضه این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم و پلی‌استیشن ویتا می‌تواند خبر خوبی برای مخاطبان ایرانی بازی‌های ویدیویی و صنعت بازی‌های ویدیویی در کشورمان باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر این بازی روی PC و تصاویر هنری این بازی را مشاهده کنید.

تصاویر هنری

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده