// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: تریلر معرفی بسته الحاقی Shadow of Mordor: The Bright Lord

چندی پیش شرکت وارنر از بسته‌ی الحاقی نهایی بازی Middle Earth: Shadow of Mordor به نام The Bright Lord رونمایی کرد و حالا ویدیوی معرفی این بسته‌ی الحاقی منتشر شده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
بسته‌ی الحاقی جدید بازی Shadow of Mordor با نام The Bright Lord عرضه شده است و کنترل شخصیت کِلِبریمبور، روحی که قدرت کنترل‌ذهنی را به تالیون داده بود را به بازیکنان می‌دهد. در Shadow of Mordor و از طریق یک فلش‌بک کوچک، مشاهده کردیم که سارون برای ساخت حلقه‌ی قدرت، کلبریمبور و خانواده‌ی وی را مورد شکنجه قرار داده بود. در بسته‌ی الحاقی The Bright Lord با کنترل کلبریمبور، سپاهی از اُرک‌ها تشکیل خواهید داد و به مبارزه با ارتش سارون می‌روید.

مقاله مرتبط

اگر بازی Shadow of Mordor را تا انتها تجربه کرده باشید، حتما مشاهده کردید سارون با شکنجه‌ی کلبریمبور وی را مجبور به ساخت حلقه‌ی قدرت کرد. همان حلقه‌ای که در فیلم‌های The Lord Of The Rings و The Hobbit دیدیم. اما پس از ساخت این حلقه، کلبریمبور با حقه‌ی زیرکانه‌ی خود و انگشتر قدرتی که ساخته بود از دست ارباب تاریکی فرار کرد. پس از تشکیل ارتشی از اُرک‌ها و ایستادگی در برابر سارون، دو دوست و دشمن قدیمی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و نتیجه‌ی این مبارزه به نفع کلبریمبور تمام نمی‌شود. بسته‌ی الحاقی The Bright Lord برای‌ پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی ویندوزی هم اکنون در دسترس قرار دارد.

 دانلود ویدیو

 منبع: Youtube


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده