// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

پایان ساخت بازی Battlefield Hardline رسما اعلام شد

استودیو ویزرال، سازنده‌ی بازی Battlefield Hardline در صفحه‌ی رسمی خود در توییتر اعلام کردند که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده و Hardline به اصطلاح گلد شده است. با زومجی همراه باشید.
گلد شدن یک بازی به این معنا است که تمامی مراحل ساخت بازی تمام شده و سازندگان در انتظار رسیدن تاریخ عرضه‌ی این بازی تیراندازی اول شخص هستند. البته زمانی که گفته می‌شود که بازی‌ای گلد شده، یعنی مراحل تعیین شده در گذشته به همان شکل که زمان بندی شده، ادامه پیدا می‌کند. گلد فقط اصطلاحی برای اعلام تمام شدن مراحل ساخت یک بازی است. اما در هر حال شنیدن اینکه بازی‌ای در زمان تعیین شده عرضه می‌شود خوشایند است. این خبر درصفحه رسمی پروفایل Battlefield این گونه اعلام شد:
[‌Battlefield: Hardline] رسما برروی تمامی پلتفرم‌ها و برای تمام ریجن‌ها گلد شده است! شما می‌توانید در تاریخ ۱۷ مارس در خیابان‌ها به ما بپیوندید.
در خبری موازی، رسما تایید شد که بازی Battlefield: Hardline از سرویس پریمیوم استفاده خواهد کرد. کلاس‌های حالت چندنفره نیز مشخص شده است و در ضمن تایید شد که Deluxe Edition بازی با اسلحه‌ها اضافی همراه خواهد بود. بازی Battlefield: Hardline برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360،ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3‌ و رایانه‌های شخصی ساخته شده است. این بازی در آمریکای شمالی  در تاریخ  ۲۶ اسفند و در اتحادیه‌ی اروپا در تاریخ  ۲۸ اسفند عرضه خواهد شد. آیا شما نیز جزوی از هفت میلیون بازیکنان نسخه آموزشی بودید؟اگر شما جزئی از آن بوده‌اید، این واقعا هیجان‌انگیز و فوق‌العاده است . لطفا دیدگاه خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده