نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل Rail Rush: گاری‌سواری به یاد ایندیانا جونز

در معرفی بازی موبایل امروز قصد داریم شما را با یکی از جذاب‌ترین و البته متفاوت‌ترین بازی‌های سبک رانینگ آشنا کنیم و شما را به حال‌و‌هوای سری بازی ایندیانا جونز ببریم. در ادامه با معرفی بازی موبایل Rail Rush همراه زومجی باشید.

سوار شدن روی گاری و راندن روی ریل‌های شکننده و خطرناک جزیی از بازی‌های ویدیویی هستند. از ایندینا جونز گرفته تا دانکی‌کونگ،‌گاری سواری یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین لحظات این بازی‌ها محسوب می‌شود. بازی رانینگ بسیار محبوب Temple Run فضای ایندیانا جونز را به سبک رانینگ بازی‌های موبایل آورد و Rail Rush این عاریه گرفتن از دنیای ایندینا جونز را بهبود بخشید و بهتر کرد. Rail Rush شما را درون یک گاری چوبی روی ریل‌های خطرناک یک معدن رها کرده و همه چیز را به شما واگذار می‌کند. پس از این‌که وارد بازی شدید در آموزشی مختصر و ساده،‌کلیات بازی را یاد می‌گیرد. کنترل بازی مشکل نیست و می‌توانید خیلی ساده آن را یاد بگیرید.

برای پریدن باید انگشت خود را به سمت بالا بکشید و برای جلوگیری از برخورد با موانع هم باید انگشتتان را به سمت پایین بکشید. همین کار را می‌توانید برای تغییر ریل به دو سمت چپ و راست انجام دهید. البته تغییر دادن ریل گاهی اوقات و در مواجه با بن بست‌ها اجتناب‌ناپذیر است. همچنین با استفاده از سنسور تلفن‌ هوشمند خود نیز می‌توانید به دو سمت چپ یا راست مایل شوید تا طلاهای موجود در معدن را دریافت کنید. در هر مرحله، سه ماموریت مختلف وجود دارد که برای انجام هر کدام باید کاری متفاوت انجام دهید. به طور مثال ۵ بار در طول مسیر بپرید یا در زمان مشخصی تعداد خاصی سکه به دست آورید. با کامل‌ کردن هر کدام از این ماموریت‌ها، یک  ماموریت جدید به این لیست ۳ تایی افزوده می‌شود و مقدار زیادی طلا نیز جایزه می‌گیرید.

rail-rush- مکان‌ها وشخصیت‌های مشهوری در طول زمان به این بازی اضافه شده‌اند

با استفاده از طلاهایی که در طول مسیر و همچنین به واسطه انجام ماموریت‌ها به دست می‌آورید، می‌توانید به فروشگاه بازی رفته و اقلام مختلفی را خریداری نمایید. می‌تواید شخصیت‌های قابل بازی دیگری را آزاد کنید که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند یا می‌توانید به ارتقا سطح گاری بپردازید. یکی از مشکلات بزرگ بازی، قیمت بالای محصولات فروشگاه است که به نظر می‌رسد دلیل آن مجبور کردن مخاطب به استفاده از سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای و پرداخت پول واقعی برای خرید آیتم‌ها است.

اگرچه به هر حال می‌توانید با تعداد بازی بالا، سکه‌ها را به دست آورید، اما قیمت یک سری از اقلام فروشگاه تا حدی زیاد است که بسیاری از شما را نا امید خواهد کرد. بازی از محیط‌ها و فضاهای متنوعی بهره می‌برد که هر کدام ویژگی‌ها و موسیقی مخصوص به خود را دارند. همچنین محیط‌های مخفی نیز در طول مسیر وجود دارند که در صورت پیدا کردن و وارد شدن به‌ آن‌ها می‌توانید مکان‌های شگفت‌انگیز پر از طلا و الماس پیدا کنید که به نوعی به عنوان یک جایزه در طول مسیر گنجانده شده اند. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی عالی نیست اما به سبک و سیاق Rail Rush می‌آید و نمی‌توان از این بخش بازی خرده‌ای گرفت. شاید در چند تجربه اول، Rail Rush بازی به نظر برسد که پیش از این، هزار بار آن را تجربه کرده‌اید اما هر چه بیشتر به انجام آن می‌پردازید،‌ حس اعتیادآورد بودن موجود در آن بیشتر شما را مجذوب خود می‌کند. برای لذت بردن از این بازی نیازی به اقلام گران قیمت فروشگاه آن ندارید. فقط کافیست روی گاری بنشینید، دل را به دریا بزنید و خود را به دست ریل‌های قدیمی و شکننده معدن بسپارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده