نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱

تماشا کنید: بیش از ۱۰۰ تمام‌کننده Brutality در بازی Mortal Kombat X وجود خواهد داشت

روز گذشته استودیو نِدررِلم در خبری اعلام کرد تمام‌کننده‌های Brutality به بازی Mortal Kombat X باز خواهند گشت. طراحی این تمام‌کننده‌ها، زمانی که آن‌ها را روی حریفتان اجرا کنید، به قدری آن‌ها را تحقیر خواهید کرد که از خجالت آب خواهند شد. با زومجی همراه باشید.
برخلاف fatality که برای اجرای آن‌ها باید چند دکمه را فشار دهید، برای اجرای Brutality باید در زمان بازی کردن به انجام کارهای مختلف بپردازید. به عنوان مثال در یک مسابقه باید از قابلیت دفاع‌کردن استفاده نکنید یا در مسابقه‌ای دیگر به هیچ‌وجه از دکمه‌ی پرش استفاده نکنید. در بازی Mortal Kombat X بیش از ۱۰۰ تمام‌کننده Brutality با درجه‌های سختی متفاوت وجود خواهد داشت. با این‌حال این تمام‌کننده صدمه‌ی بیشتری را به رقیبان وارد نمی‌کند. تمام‌کننده Brutality براساس تمام‌کننده‌های اصلی این سری طراحی شده و هدف از انجام این کار نمایش توانایی‌های بازیکنان حرفه‌ای Mortal Kombat X است. تمام‌کننده‌های Brutality برای اولین بار در نسخه‌ی کنسولی بازی Ultimate Mortal Kombat 3 ظاهر شدند. با انجام حرکات ترکیبی پی در پی، می‌توانستید با استفاده از این تمام‌کننده حسابی از خجالت حریفانتان در بیایید. در ادامه می‌توانید ویدیویی از ده Brutality جذاب بازی Mortal Kombat X را تماشا ودانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن ۴۸۰p

Mortal Kombat X که نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های Mortal Kombat است، تفاوت‌های زیادی را نسبت به گذشته پیدا کرده است. به عنوان مثال برای هر شخصیت سه شیوه‌ی مختلف برای مبارزه در نظر گرفته شده و با انتخاب هرکدام حرکات و استراتژی‌های مبارزان برای حمله به دشمنان تغییر پیدا خواهد کرد. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از این بازی بدست‌ آورید، می‌توانید پیش‌نمایش Mortal Kombat X را در زومجی مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با نسخه‌ی های ویژه و محدود بازی، حتما به این مقاله هم سر بزنید. Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (بیست و پنج فروردین ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده