// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵

تماشا کنید:ویدئوی داستانی Mortal Kombat X بازگشت شخصیت‌های جدیدی را نشان می‌دهد

امروز ویدئویی داستانی از بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat X منتشر شده است که علاوه بر داستان بازی، شخصیت‌های جدیدی را نشان می‌‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
با وجود این که نِدِر‌ریِلم در این تریلر به پنج شخصیت اشاره می‌کند، اما تعداد بیشتری از شخصیت‌ها در این تریلر دیده می‌شوند. شینوک، فالن اِلدر گاد که در Mortal Kombat 4 حضور داشت، احتمالا به عنوان حریف نهایی در بازی Mortal Kombat X با آن‌ها رو به رو خواهید شد. حضور او احتمال به حقیقت پیوستن شایعات قبلی مبنی بر حضور شخصیت ریکو را افزایش می‌دهد. ملینا به دنبال انتقام گرفتن است و می‌خواد شینوک را از زندان خارج کند تا بتواند به تاج و تخت پادشاهی برسد. ژاکلین بریگز، دختر جکس به گروه خاندان کونگ لائو به نام کونگ جین و تاکاشی تاکِدا ملحق می‌شود. در این تریلر شاهد حضور شخصیت‌های رِین، سیندل و باراکاهستیم. سرانجام  اِرون بِلَک، تفنگ‌دار نقاب‌زن که پیش از این حضور او شایعه شده بود،  در این تریلر دیده شد. دیروز شاهد رونمایی از تمام‌کننده Brutality برای این بازی بودیم که گفته شد بیش از ۱۰۰ تمام‌کننده برای این بازی در نظر گرفته شده است که در مقایسه با نسخه‌های قبلی رقم قابل توجهی است. همچنین پیش از این، استودیوی سازنده‌ی بازی تایید کرد که هیچ نسخه‌ی دمویی برای این بازی منتشر نخواهد شد. اگر می‌خواهید با نسخه‌های محدود و ویژه‌ی بازی آشنا شوید، می‌توانید بر روی این لینک کلیک نمایید. جدیدترین نسخه‌ی معرفی شده این سری بازی در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 توسط کمپانی برادران وارنر عرضه می‌شود. همچنین اعلام شده که این بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ فریم در ثانیه بر روی کنسول های نسل هشتمی اجرا می شود.

دانلود با رزولوشن 720p  |  دانلود با رزولوشن 360p

با مشاهده‌‌ی این تریلر چه نظری پیرامون این بازی دارید؟ آیا اقدام به تهیه‌ی آن خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده