// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۰

راک استدی قصد دارد دشمنان بتمن را پویاتر از قبل نمایش دهد

«گز دیوز» مدیر بازاریابی استودیوی راک استدی اخیرا تاپیک سوال و پرسشی در وبسایت ردیت راه انداخته است و طبق اطلاعات بدست آمده راک استدی قصد دارد دنیای دشمنان بتمن را بسیار زنده‌تر از قبل به نمایش بگذارد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
همانطور که انتظار می‌رفت اکثر سوالات به دشمنان بتمن در بازی مربوط می‌شد و به نظر می‌رسد که هارلی کوئین جزو محبوب ترین آن‌ها باشد. دیوز خیلی سریع ترس طرفداران که شاید هارلی دوباره جزو شخصیت‌های فرعی و مکمل باشد را از بین برد و توضیح داد که:
در Arkham Knight ما شاهد این خواهیم بود که هارلی گروه مخصوص به خودش را رهبر می‌کند و اهداف مخصوص به خودش را در سر دارد و لباسی که برای پوشیدن انتخاب کرده بازتابی است از اتفاقات دو بازی گذشته که بر روی شکل گرفتن کاراکتر او تاثیر بسزایی داشته است. من فکر می‌کنم که از دید روایت داستانی خیلی مهم است که نشان دهیم چطور کاراکترها بخاطر تصمیماتی که در گذشته گرفته‌اند متحول شده و تغییر کرده‌اند و اینکه وضعیت ظاهری‌شان بهترین راه برای نشان دادن وضعیت احساسی و درونی آن‌ها است.
همچنین ریدلر،دشمن شیاد و پر رمز و راز بتمن دوباره باز خواهد گشت و اینبار بیش از قبل قصد دارد تا سر راه بتمن قرار گیرد:
ریدلر اینبار خط داستانی فوق العاده‌ای خواهد داشت. ریدلیر برای شکست بتمن او را به بازی فکری می‌کشاند. مشکل او با بتمن یک قضیه‌ی کاملا شخصی است و دیالوگ‌هایی که توسط تیم نویسندگی برای او نوشته شده بی‌نظیر است. فعلا قصد ندارم زیاد نقش او و نحوه حضورش را لو بدهم.
بازی Batman: Arkham Knight در تاریخ سیزده خرداد ماه سال ۹۳ برای پلتفرم‌های پلی‌‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده