نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۵

درجه‌ی سنی بازی Bloodborne خبر از خون، خشونت، قطع عضو و بیشتر می‌دهد

درحالی که کمتر از یک ماه به عرضه‌ی بازی Bloodborne زمان باقی مانده، نهاد ESRB با مشخص کردن درجه‌ی سنی این بازی اطلاعات جامعی را در رابطه با چیزهایی که می‌توانیم در بازی انتظار آن‌ها را بکشیم را داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
باتوجه به چیزهایی که از ویدیوها و تصاویر منتشر شده از بازی Bloodborne مشاهده کردیم، قطعا این بازی از نظر اتمسفر تاریک و ناامید کننده یک قدم از نسخه‌های قبلی سری Souls بالاتر است، اما به نظر هنوز نهایت قدرت فرام‌ سافت‌ور در خلق اتمسفر گیرا را مشاهده نکردیم. نهاد ESRB به بازی Bloodborne درجه‌ی سنی M (بزرگسال) را اعطا کرده و در توضیحات خود خبر از قسمت‌های خشونت‌آمیز وحشتناک داده است:
Bloodborne یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی است که بازیکنان در آن در نقش یک شکارچی در شهری گاتیک مانند قرار می‌گیرند. کاربران از داس، تبر و پیستول برای کشتن هیولاها و موجوداتی که شبیه انسان‌ها هستند استفاده می‌کنند. در بازی شاهد صحنه‌های واقعی تیراندازی، افکت‌های شدید خون و صداهای تاثیرگذار هستید. به عنوان مثال در یک صحنه روحی سر خود را دست گرفته و در صحنه‌ای دیگر موجودی با قطع کردن اعضای بدن خود از آن‌ها برای حمله به شما استفاده می‌کند. در برخی از صحنه‌ها حتی شاهد قطع شدن سر شخصیت‌ها هم هستید.
ممکن است بازی Bloodborne برای تمام سنین نباشد، اما برای کسانی که عاشق سبک وحشت، اتمسفر تاریک و گاتیک مانند  و قطع عضو هستند قطعا تجربه‌ی جدیدترین بازی فرام سافت‌ور لذت‌بخش خواهد بود. بازی Bloodborne در تاریخ ۲۴ مارس (چهارم فروردین) با کوله‌باری از لحظات شیرین و البته سخت، به سمت کنسول‌های پلی‌استیشن 4 شما می‌آید. Bloodborne (2) طی روزهای اخیر همچنین از باس‌فایت جدید بازی Bloodborne با نام Darkbeast (دارک‌بیست) رونمایی شد. بدن این باس‌فایت از استخوان تشکیل شده و از میان آن نوری آبی رنگ عبور می‌کند. دارک‌بیست با حرکات سریع خود شما را گیج می‌کند و اگر به آن نزدیک شوید، با اشعه‌ی آبی رنگی که از بدنش ساطع می‌شود، از درجه‌ی سلامتی شما می‌کاهد. می‌پرسید چگونه می‌توان این باس‌فایت را شکست داد؟ این سوالی است که پس از بار‌ها مردن و آموختن روش‌های او برای حمله کردن به پاسخ آن دست خواهید یافت. در توضیحات اولیه‌ی این هیولا آمده است:
یک هیولای بَدشکل که با نوری آبی احاطه شده است. با بدنی که از استخوان تشکیل شده و چین و چروکی که روی جمجمه‌های آن مشاهده می‌شود، مردم می‌گویند این هیولا از دوران باستان می‌آید.شاید به دلیلی طاعونی که گریبان‌گیر شهر یارنام شده، این هیولا به وجود آمده، هیچ‌کس از تاریخچه‌ی دارک‌بیست چیزی نمی‌داند.
منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده