// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

GDC 2015: سونی اعلام کرد: فروش پلی‌استیشن 4 از مرز ۲۰ میلیون در سراسر جهان گذشت

شرکت سونی امروز در جریان همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵ در شهر سان‌فرانسیسکو  رسما اعلام کرد که تا کنون بیش از ۲۰.۲ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 در سراسر جهان به فروش رفته است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
سونی در حالی آمار فروش کنسول خود را اعلام کرده که مایکروسافت از ماه نوامبر تا کنون هیچ اطلاعی در مورد آمار فروش ایکس‌باکس وان ارائه نکرده است، تنها اخباری که درباره کنسول بازی مایکروسافت منتشر شده این است که مایکروسافت تا ماه نوامبر ۱۰ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان را به خرده‌فروشی‌ها عرضه کرده‌ است. با این حال، سونی  با اعلام آمار فروش خود چه به صورت ماهانه و چه دوره‌ای، ضربه‌ی بزرگی به پیکره‌ی بخش سرگرمی‌های مایکروسافت وارد می‌کند. آخرین آماری که سونی پیشتر در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود مربوط به ماه ژانویه است که رسما اعلام شد ۱۸.۵ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 در سراسر جهان به فروش رفته و حالا با گذشت حدود دو ماه، ۱.۷ میلیون دستگاه دیگر بر آمار فروش این کنسول نسل هشتمی اضافه شده است. اندرو هوس، مدیر بخش سرگرمی‌های کامپیوتری شرکت سونی درباره‌ی این موفقیت پلی‌استیشن 4 می‌گوید:
ما از طرفداران عظیم و بی‌شمارمان که از ما پشتیبانی می‌کنند نهایت سپاس را داریم. بسیار خوشحال هستیم که گیمرهای سراسر دنیا به انتخاب پلی‌استیشن 4 به عنوان بهترین مکان برای انجام بازی ادامه می‌دهند. ما در راه خود ثابت قدم و پایدار باقی خواهیم ماند و خود را متعهد می‌دانیم  که بهترین تجربه‌ی سرگرمی را به پشتوانه قدرت شبکه‌ای و قابلیت‌های عمیق اجتملاعی پلی‌استیشن 4، به مخاطبان ارائه دهیم.
نظر شما در مورد کنسول پلی‌استیشن 4 چیست؟ آیا شما هم یکی از ۲۰.۲ میلیون خریدار این کنسول نسل هشتمی بوده‌اید؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده