نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵

یوشیدا: هکرها هر روز به شبکه پلی‌ استیشن حمله می‌کنند

لیزارد اسکواد را حتما به خاطر دارید؛ همان گروهی که با حمله به شبکه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو، شب‌های کریسمس بسیاری از کاربران این شبکه‌ها را خراب کرد. حالا یوشیدا،‌ رییس استودیو‌های سونی می‌گوید این حمله‌ها بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید اتفاق می‌افتند.
یکی از مهم‌ترین خبرهای کریسمس امسال، خبر هک شدن و نفوذ به شبکه‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو توسط گروهی موسوم به لیزارد اسکواد بود. گروهی که باعث شد کاربران این شبکه‌ها نتوانند از کنسول خود برای بازی کردن آنلاین یا بروزرسانی بازی‌های خود استفاده کنند. نشریه و وب‌سایت گیم‌اینفورمر در طول گفتگویی که با یوشیدا، رییس استودیو‌های سونی داشته از او پرسیده است که سونی برای کاهش هر چه بیشتر این اختلالات چه کارهایی انجام داده است ؟ او در جواب به این سوال گفت:
ما همیشه و همیشه در حال دفاع در برابر این‌گونه حملات هستیم. در واقع هر روز یک حمله رخ می‌دهد. بعضی روزها این حملات وسیع و بزرگ هستید و بعضی روزها کوچک هستند. بعضی روزها آن‌ها -هکرها- راه‌ها و معانی جدیدی را اختراع می‌کنند. درست است، مانند موش و گربه می‌ماند! ما برای این‌که همواره در برابر هکرها و راه‌های جدید آن‌ها مقاوم باشیم، با یک شرکت همکاری می‌کنیم. همکاری که ما را در یک نبرد دائم کمک کند.
هفته گذشته نیز فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت درصدد همکاری با کمپانی‌های سونی و نینتندو است تا با کمک یکدیگر بتوانند جلوی حملات هکری را بگیرند. منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده