// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰

سازندگان Dead Space از علاقه شان به ساخت ادامه برای این بازی می‌ گویند

استودیوی ویزرال گیمز درحال حاضر آماده می‌شود تا بازی Battlefield Hardline را عرضه کند، اما این سازنده اعلام کرده که دوست دارد تا روزی دوباره به ساخت مجموعه‌ی Dead Space که عامل موفقیت‌شان بود بپردازد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
استیو پاپوتسایس مدیر کلی استودیوی ویزرال گیمز در مصاحبه‌ای گفت که:
افراد خیلی خیلی زیادی در ویزرال جایگاه ویژه‌ای در قلب خود برای مجموعه‌ی Dead Space دارند و درحال حاضر ما سرمان با Hardline  و چیزهای دیگری شلوغ است اما قطعا دوست داریم که دوباره به ساخت یکی دیگر از بازی‌های این مجموعه بپردازیم. بدون شک علاقه بسیار زیادی در اعضای داخلی ما وجود دارد تا در آینده اینکار را انجام دهیم.
الکترونیک آرتز ناشر این بازی بعد از عرضه Dead Space 3 راجع به آینده این مجموعه نسبتا ساکت ماند و صحبت خاصی نکرد. در سال ۲۰۱۳ الکترونیک آرتز اعلام کرد که شماره سوم این بازی نتوانسته از لحاظ فروش انتظارات کمپانی را برآورده کند، هرچند که در هفته‌های اول عرضه در رده بندی‌ها جزو رتبه‌های اول فروش بود. بلیک یورگنسون مدیر ارشد امور مالی این کمپانی گفت که در زمان عرضه میزان فروش بازی پایین‌تر از پیش بینی‌های انجام شده بوده است. الکترونیک آرتز سال گذشته اعلام کرد که امی هنینگ خالق و کارگردان سری Uncharted برای کار بر روی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Star Wars به استودیوی ویزرال گیمز پیوسته است، پس بنا بر این فعلا تا مدت طولانی‌ای خبری از مجموعه Dead Space نخواهد شد. گلن اسکوفیلد و مایکل کاندری، کسانی که در سال ۲۰۰۹ استودیوی ویزرال گیمز را تشکیل دادند، از آن زمان تا به حال برای تاسیس استودیوی دیگری به نام اسلج‌همر گیمز که سازنده بازی Call of Duty: Advanced Warfare نیز بوده است این استودیو را ترک کردند. بازی Battlefield Hardline برای عرضه در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال جاری برنامه ریزی شده است. به گفته الکترونیک آرتز بیش از هفت میلیون نفر نسخه آزمایشی این بازی که در فوریه منتشر شد را امتحان کردند. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. دارندگان ایکس‌باکس وان هم اکنون می‌توانند از قابلیت «pre-load» در این بازی بهره ببرند. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده