// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰

مدیر بازاریابی ایکس باکس، شایعه‌ تاخیر انتشار بازی Quantum Break را تکذیب کرد

روز گذشته فردی به نام دای جیم که خود را مسئول بخش ارتباطات و هماهنگی شبکه‌های اجتماعی مایکروسافت در هلند معرفی کرده بود، خبر از تاخیر بازی Quantum Break تا سال ۲۰۱۶ داد. اما هم‌اکنون آرون گرین‌برگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس واکنشی تند و صریح به این ادعا داده و حتی وجود چنین فردی در مایکروسافت را تکذیب کرده است.
یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران کنسول ایکس‌باکس وان بدون شک Quantum Break، محصول جدید شرکت رمدی است. بازی اکشن سوم‌شخصی که بر پایه‌ی قوانین فیزیک کوانتوم و کنترل زمان بنا نهاده شده و نمایش‌های اخیرش، موجب هیجان طرفداران و حتی کاربران سایر پلتفرم‌ها شده است. با توجه به اینکه قبلا اعلام شده بود تاریخ انتشار بازی در تعطیلات آخر سال جاری میلادی است، طبیعی به نظر می‌رسد شایعاتی پیرامون تاخیر آن هم منتشر شود. روز گذشته شخصی با این ادعا که یکی از کارکنان مایکروسافت است، از تاخیر بازی انحصاری کوانتوم بریک خبر داد و امروز آرون گرین‌برگ که مسئول بازاریابی بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت است، با بی‌اساس خواندن این ادعا، اعلام کرد که حتی چنین فردی در شرکت مایکروسافت وجود ندارد و هویت وی تقلبی است:
تا به حال در مورد این فرد چیزی نشنیده‌ام، او از کارکنان مایکروسافت نیست.
بعد از این اطلاعیه، جیم اقدام به ارسال چند پست جدید در توییتر خود کرد و در انتها، عبارات «مسئول بخش ارتباطات و هماهنگی شبکه‌های اجتماعی مایکروسافت» را از حساب کاربری خود حذف کرد. بر این اساس مشخص شد که این شایعه کذب محض است و تاریخ انتشار بازی انحصاری کوانتوم بریک همچنان اواخر سال ۲۰۱۵ به قوت  خود باقی است. بازی Quantum Break توسط شرکت رمدی و زیر نظر سم لیک، یکی از افراد مشهور و معتبر صنعت بازی‌سازی، در حال ساخت و توسعه است. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده