نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Homefront: The Revolution تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

کم‍پانی دیپ‌ سیلور دقایقی پیش در خبری اعلام کرد بازی Homefront: The Revolution که ادامه‌ای بر بازی Homefront که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد است، تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
روند ساخت Homefront: The Revolution در استودیو دامبوستر با جدیت تمام دنبال می‌شود و این بازی در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه های شخصی ویندوزی،مک و لینوکس عرضه خواهد شد. مدیرعامل دیپ سیلور در رابطه با این تاخیر گفت:
اشخاصی که در استودیو دامبوستر کار می‌کنند از استعداد زیادی بهره می‌برند. برای تبدیل کردن Homefront: The Revolution به یکی از بازی‌های پرفروش، ما به این استودیو زمان کافی را برای ساخت بازی و عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۶ می‌دهیم. در سال جاری میلادی منتظر اطلاعات جدیدی از این بازی باشید.
Homefront: The Revolution ابتدا در سال ۲۰۱۴ و توسط کمپانی تی‌اِچ‌کیو (THQ) معرفی شد. پس از ورشکسته‌شدن این کمپانی، کرایتک حق‌امتیاز این بازی را از تی‌اچ‌کیو خرید و روند تولید بازی را در دست گرفت. با این حال کرایتک اواخر سال ۲۰۱۴ با مشکلات مالی زیادی رو به رو شد و حق‌امتیاز این بازی را به کمپانی دیپ‌ سیلور فروخت. Homefront: The Revolution هم‌اکنون توسط استودیو دامبوستر در دست تولید قرار دارد. Homefront The Revolution در سال ۲۰۱۴ فَسِهَت سَلیم، تهیه‌کننده Homefront: The Revolution تایید کرد این بازی ادامه‌ای بر قسمت اول آن که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد نیست و داستان و شیوه‌ی بازی کردن جدیدی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. هَسیت زالا، مدیر استودیو دامبوستر در رابطه با Homefront: The Revolution و یکی از استودیوهای زیرمجموعه دیپ سیلور گفت:
ما از این که به یکی از زیرمجموعه‌های دیپ سیلور تبدیل شدیم خرسند هستیم و محتویاتی که در کرایتک برای بازی Homefront: The Revolution تولید شد، به ما اجازه داد روند تولید بازی را با کمترین خسارت دنبال کنیم. تیم ما عقیده دارد در حال کار روی یک چیز خاص و باارزش است.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این زمان اضافی می‌تواند Homefront: The Revolution را به یک بازی خوب تبدیل کند؟ منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده